jij bent ook wel een echte levensgenieter hequote:Op maandag 30 december 2019 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Van alles maar vooral het Angus biefstukje en het dessert deden mij goed
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 december 2019 00:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Pik deze nog even mee en dan is het wel weer goed geweest voor vandaag. Truste mensen!
Jammer dat je nou verteld dat die versie bestaat. Had ik liever niet geweten.quote:Op maandag 30 december 2019 00:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zolang de versie van Madonna er niet inkomt vind ik t prima
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 30 december 2019 00:45 schreef DireStraits7 het volgende:
Ja joh, anders draaien ze dit nummer met snelheid 1,5...
Truste Harm Lapjesquote:Op maandag 30 december 2019 00:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Pik deze nog even mee en dan is het wel weer goed geweest voor vandaag. Truste mensen!
Ja was echt een verschrikkelijke sneeuwstorm die nacht en 4 slachtoffers dusquote:Op maandag 30 december 2019 00:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dat vlak na John Denver... kan geen toeval zijn he?!
Light My Fire straksquote:Op maandag 30 december 2019 00:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Vind ze ook teveel in de top staan hoor, eerlijk is eerlijk, maar voor de restquote:
Dan mis je Rammstein!quote:
Ja als ik zelf betaal haal ik het dus ook niet zoals vandaag. Kosten van de zaak wel natuurlijkquote:
Evertjan ouwe reus, leef je ook nog.quote:Op maandag 30 december 2019 00:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jij bent ook wel een echte levensgenieter he
Ik mis heel veel wat ik zou willen horen maar ja..quote:
quote:
Het feit dat ze ontkende dat haar optreden bij de ESC een totale ramp was betekent dat ze officieel knettergek is.quote:Op maandag 30 december 2019 00:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zolang de versie van Madonna er niet inkomt vind ik t prima
Ben jij vernoemd naar de auto in dit nummer trouwens?quote:Op maandag 30 december 2019 00:45 schreef DireStraits7 het volgende:
Ja joh, anders draaien ze dit nummer met snelheid 1,5...
Trustequote:
Sleep well alle slapers!!quote:
<3quote:And as the flames climbed high into the night
To light the sacrificial rite
I saw Satan laughing with delight
Queen al 17x op 1, ook toevallig.quote:Op maandag 30 december 2019 00:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze is overigens op 542 blijven staan. Dat is wel heel toevallig
Mensen kunnen zichzelf goed voor de gek houden.quote:Op maandag 30 december 2019 00:47 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het feit dat ze ontkende dat haar optreden bij de ESC een totale ramp was betekent dat ze officieel knettergek is.
quote:Op maandag 30 december 2019 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Queen al 17x op 1, ook toevallig.
Slaap ze! Kon je het mobiel nog bijhouden?quote:Op maandag 30 december 2019 00:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Vaarwelquote:Op maandag 30 december 2019 00:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Soms moeten moeilijke keuzes gemaakt worden, dusDeuren
ga ik deze keer ff missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |