Ja en Psycho Killer, maar vandaag al kapot door gisteren dus let's notquote:
Moeten we wel concentreren.quote:Op maandag 30 december 2019 00:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
30min per topic krijgen wij met 10 man vol joh
Het liedje welquote:Op maandag 30 december 2019 00:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo heet dat tegenwoordig niet meer
SOWquote:Op maandag 30 december 2019 00:15 schreef Kopiko het volgende:
Ik zie Leningraatmagere mensen voor me nu.
Ja kom, hij vraagt er toch om? Dit is al zo'n drie dagen gaandequote:Op maandag 30 december 2019 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou nou nou. Rustig aan.
Als de Top 2000 voorbij is snijden we nog wel even wat politieke kwesties aan.quote:
Niet zo tegen stijn hequote:Op maandag 30 december 2019 00:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja kom, hij vraagt er toch om? Dit is al zo'n drie dagen gaandeOf het om mijn mening over kutkoters in dat café gaat, als Leo weer een uitglijder maakt die een normale dj niet kan maken op landelijke radio; Stinho is saar om "onjuiste feiten te verbeteren want zo is het leven". Rot op, ik ga wel gewoon lurken en luisteren dan. Zo hoeft het voor mij echt niet.
Zou deze week wel wat later kunnen overigens, normaal wil ik de file voor zijnquote:
No gezien in paradiso. Hang me up to dry. Bestaan wel niet meer nuquote:Op maandag 30 december 2019 00:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Billy is een cold war kid. Das trouwens ook een goede groep The Cold War Kids
Finally Begin genotquote:Op maandag 30 december 2019 00:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ben ook een Cold War kidquote:Op maandag 30 december 2019 00:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ben niet zo familiair met die weirdo.quote:
Ok okquote:Op maandag 30 december 2019 00:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja en Psycho Killer, maar vandaag al kapot door gisteren dus let's not
Oeh spannend.quote:Op maandag 30 december 2019 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
Nog iets minder dan één topic achter op 2017 voor degene die het weten willen.
Ik heb niet gezegd waarmeequote:
Hier kan ik het gelukkig wel mee eens zijn. Eerste artiest die optrad achter het ijzeren gordijn tijdens de koude oorlog.quote:
Vuurwerk verbieden 🤤quote:Op maandag 30 december 2019 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als de Top 2000 voorbij is snijden we nog wel even wat politieke kwesties aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |