Dat is jouw probleemquote:Op zondag 29 december 2019 23:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze scorpion houdt niet van de scorpions
Als ik er ook op kan reageren?quote:
Boooh deze vrouw weetquote:Op zondag 29 december 2019 23:56 schreef houdjemond het volgende:
Sonata Arctica heeft dit prima gecovered trouwens
Hahaha niet eens nodig. Beetje tot rust gekomenv an een druk jaar denk ik en volledig ontspannen nuquote:
Een Enkeltje is in principe prima te drinken.quote:Op zondag 29 december 2019 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor morgenavond. Alleen nog een laffe Enkel en een bockbiertje (lol). Ik heb geen zin om op Nieuwjaarsdag naar de winkel te moeten.
Dinsdagavond zorgen andere mensen voor het bier.
Ich habe es nicht gewusstquote:Op zondag 29 december 2019 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja nee, dat is zo voor hem klaargezet he.
quote:Op zondag 29 december 2019 23:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha niet eens nodig. Beetje tot rust gekomenv an een druk jaar denk ik en volledig ontspannen nu
Dat welquote:Op zondag 29 december 2019 23:57 schreef peaceman het volgende:
dit is in elk geval stukken leuker dan die wind van de andere kant.
Ik kijk liever naar Sophia dan naar Paul, dus dat helpt al. Daarnaast is Sophia geen sidekick volgens mij, meer een mede-producer normaal gesproken.quote:Op zondag 29 december 2019 23:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
Kan iemand me even uitleggen wat die sidekicks toevoegen?
Los van even van het scherm een berichtje voorlezen?
Zuip een beetje door danquote:
het oog wil ook watquote:Op zondag 29 december 2019 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fijn dat die chick er steeds bij staat.
Of die ZendEngelquote:Op zondag 29 december 2019 23:57 schreef peaceman het volgende:
dit is in elk geval stukken leuker dan die wind van de andere kant.
Küt auf Dirkquote:Op zondag 29 december 2019 23:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze slaat wel een beetje als een kut op Dirk
quote:
Saai hoorquote:
Ich liebe dich nür?quote:
Blijkbaar doet ie braaf alles afspelen wat klaargezet is, en kiest de redactie er van tequote:Op zondag 29 december 2019 23:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hoe kun je Nina Simone nou weer afkappen, wat de neuk
Ga ik volgende week eens mee beginnen.quote:
Deze man valt niet op mannen.quote:Op zondag 29 december 2019 23:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze scorpion houdt niet van de scorpions
Dat klopt zeker. Doe ik als afje na een Karmelietje denk ik morgen.quote:Op zondag 29 december 2019 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een Enkeltje is in principe prima te drinken.
Hij doet dus eigenlijk geen kut en moet alleen wat knopjes schuiven en zelfs daar faalt die in.quote:Op zondag 29 december 2019 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja nee, dat is zo voor hem klaargezet he.
Al 3 uur geen alcohol gehad.quote:
TRUSTEquote:Op zondag 29 december 2019 23:58 schreef livelink het volgende:
Ik ga slapen. Ik ben er morgen weer rond 06.00. Dan zal het wel minder snel gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |