quote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik deed het al dus... ooh! STEMLIJSTJESGENOT
Vergeet ik het bijna zeg.
Beter scrollmuis kopen.quote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef peaceman het volgende:
ik heb moeite met het topic doorlezen
Uiteraard, trouwe mensen hierquote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Is het ook niet, vind het vooral leuk en mooi om te zien dat het nog steeds ongeveer evengoed loopt
Er komen sneller posts bij dan ik kan scrollenquote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef peaceman het volgende:
Vind de nacht daarom leuker, allemaal beter te volgen.quote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef peaceman het volgende:
Oh ja Garbage - Only Happy when it Rainsquote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat hadden we tot nu toe? Kickstart My Hearth van Motley Crue, Opeth met Ghost Reveries. Mis ik iets?
Veel meer sentiment in dat nummer. Ik had het in mijn hoofd tijdens de begrafenis van mijn opa drie jaar terug.quote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voorgaande jaren stond Old Man als hoogste van Neil. Dat is echt slappe hap vergeleken met dit
Ja duurt veel te lang tot we Billie horenquote:
Absurde snelheid wel ja.quote:
Oeh voor Motley Crue doe ik wel mee!quote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat hadden we tot nu toe? Kickstart My Hearth van Motley Crue, Opeth met Ghost Reveries. Mis ik iets?
Ik ook. Misschien moeten we ons allemaal beperken tot 1 post per minuut?quote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 23:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jong kan ik niet beoordelen zonder visueel bewijs, maar in de tijd dat ik je hier nu op FOK! ken ben je wel leuk
Hopelijk ook een oude man destijdsquote:Op zondag 29 december 2019 23:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel meer sentiment in dat nummer. Ik had het in mijn hoofd tijdens de begrafenis van mijn opa drie jaar terug.
ja zoiets ja... af en toe maar wat quoten zodat ik wat kan posten...quote:Op zondag 29 december 2019 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er komen sneller posts bij dan ik kan scrollen
quote:Op zondag 29 december 2019 23:19 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
BILLIE EILISH!!! GODIN
![]()
![]()
![]()
![]()