Omdat zij bij haar gezin wil zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 23:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waarom Annemiekeniet gewoon op 22-0?
Jouw username symboliseert momenteel dit topicquote:
Kijk, dát is tactiekquote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wij trappen hem de grond in. Jij kan hem troosten. Zo zijn wij.
quote:Op zondag 29 december 2019 23:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou Stenders 'Wie zou je doen?' ook afkappen?
Daarom, gaat niet lukken.quote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat halen we op dit tempo wel, alleen waren in 2017 die laatste 2 dagen weekend dagen....
Jij geloofde niet dat ik volwassen/ouder was, nou, ik geloof niet dat jij niet Essn Rabbering Hills bentquote:
Dat laatste is gewoon al het geval hoorquote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef PippenScottie het volgende:
Bij dit nummer hoor ik al aan de oliebollen te zitten en moet er vuurwerk te horen zijn.
Deze man weet.quote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef PippenScottie het volgende:
Bij dit nummer hoor ik al aan de oliebollen te zitten en moet er vuurwerk te horen zijn.
Dit inderdaadquote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef PippenScottie het volgende:
Ja, waar gaat het heen met Nederlandquote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef PippenScottie het volgende:
Normaal is het een degelijke grijze muis. Nu is het een onbetrouwbare grijze muis.quote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef peaceman het volgende:
normaal is Paul juist heel betrouwbaar
Je hebt beide natuurlijk volledig zelf in de hand.quote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef PippenScottie het volgende:
Vind ook bijzonder, hij was erg constant en was goed bezig.quote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef peaceman het volgende:
normaal is Paul juist heel betrouwbaar
Ik vind het vreselijk gejammer.quote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoor die man toch zn gitaarstrelen![]()
Vader Abraham zou Sieneke wel doen. Hij zei het zelf, 'doe dan maar Sieneke'.quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Kutwijf ook met dr bijdehante draaiorgel
Ik ben óf een leuke jonge vrouw, óf ik ben Paul Rabbering. Maar ik kan niet beiden zijnquote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jij geloofde niet dat ik volwassen/ouder was, nou, ik geloof niet dat jij niet Essn Rabbering Hills bent
Hoi.quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef skysherrif het volgende:
We moeten een actieve nightcrew maken
Hoe vroeg?quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef PzKpfw het volgende:
Godverdomme vroeg opstaan voor stemplaten Talk Talk en Muse
quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je hebt beide natuurlijk volledig zelf in de hand.
Ik geef Thierry zbaudet de schuld.quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja, waar gaat het heen met Nederland
Klopt.quote:
Als ik het kan onthouden, zal ik er op stemmenquote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef Zorro het volgende:
Stemactie volgend jaar!
Daar hebben we er al heel wat van inmiddels, niet?
Ik gok op dat eerstequote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben óf een leuke jonge vrouw, óf ik ben Paul Rabbering. Maar ik kan niet beiden zijn
wel een prachtig nummer!quote:Op zondag 29 december 2019 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voorgaande jaren stond Old Man als hoogste van Neil. Dat is echt slappe hap vergeleken met dit
quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Vader Abraham zou Sieneke wel doen. Hij zei het zelf, 'doe dan maar Sieneke'.
Wie noteert ze?quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef Zorro het volgende:
Stemactie volgend jaar!
Daar hebben we er al heel wat van inmiddels, niet?
Ik ga voor optie één.quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben óf een leuke jonge vrouw, óf ik ben Paul Rabbering. Maar ik kan niet beiden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |