Is 'geile users' geen pleonasme?quote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef Bugno3 het volgende:
Geile vrouwelijke users vandaag, is het de maan?
🇦🇺🇦🇺🇦🇺quote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zat alleen in een vuile kameel
Ik zet geen foto van mezelfquote:
Natuurlijk welquote:Op zondag 29 december 2019 23:08 schreef Poppejans het volgende:
Paul zegt gewoon niks... Hij heft dat toch nu wel gehoord lijkt me
She took me in and gave me breakfastquote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef essnhills het volgende:
I made a strange lady. she made me nervous![]()
O*
Ess en ik begonnen over wie zou je doen, dus jullie hebben gewoon ons idee gejat en.. verfijnd.quote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het grappig dat jullie dames het gelijk hebben over seks hebben met en wij mannen keurig het hebben over wie we mooi vinden.
Ja hallow pc meeslepen op vakantie is ook weer zo watquote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mobiel is dan ook voor mensen zonder pc.
wel een juiste constatering he?!quote:
Op mijn PC zit ik ook alleen maar te scrollenquote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef tompsv18 het volgende:
Op mobiel is dit niet meer bij te houden
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op zondag 29 december 2019 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja verdomme deze had ik nog nooit gehoord en nu kan ik dit straks alleen nog maar horen
Echt hequote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het grappig dat jullie dames het gelijk hebben over seks hebben met en wij mannen keurig het hebben over wie we mooi vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |