abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197819369
Wij hebben alle keren dat we misgrepen smakelijk gelachen hoor. Zelfs nog een keer rechtstreeks in dm met light, die ons 3 minuten voor was.

Maar regelmatig zeggen hoe lang je er wel niet voor in de trein zit is echt wel een vorm van claimen, want het kan mensen tegenhouden die stok te gaan halen. Wij maken er ook enorme trips voor (met de auto weliswaar), maar zeggen dat in principe achteraf. Alleen de eerste keer niet, toen waren we nieuw.

Het probleem hier is dat jij blijkbaar wel met je ochtendhumeur op pad mag, slechte foto’s mag maken als je er geen zin in hebt, met Rob mag afspreken dat hij de stok persoonlijk bij je brengt, een episch verhaal mag afkondigen en hem vervolgens in je eigen woonplaats legt, maar dat er vervolgens geen mensen wat van mogen zeggen.

Als wij dingen doen die mensen niet prettig vinden, dan vind ik het prima als ze er wat van zeggen. Maar wij proberen de regels te volgen en niet te veel te slowchatten. Ons samenwonen bijv was in een spoiler, terwijl we op dat moment de stok weglegden in die plaats waar die ook nog nooit gelegen had. Wie vallen we daar mee lastig dan?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 4 februari 2021 @ 19:52:48 #227
147316 crew  DJMO
#trut
pi_197819928
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:30 schreef superkimmi het volgende:
Het probleem hier is dat jij blijkbaar wel met je ochtendhumeur op pad mag, slechte foto’s mag maken als je er geen zin in hebt, met Rob mag afspreken dat hij de stok persoonlijk bij je brengt, een episch verhaal mag afkondigen en hem vervolgens in je eigen woonplaats legt, maar dat er vervolgens geen mensen wat van mogen zeggen.

Ho even, dat was een éénmalige actie, en idd afgesproken, omdat ik met kerst de honderd km lopen zou gaan herkansen voor FOK!. De bedoeling erachter was om ook in de trivia terecht te komen. Dat ik die actie toen moest afbreken vanwege die storm (die ik van te voren danig heb onderschat) wil niet zeggen dat we dat elke keer doen. Sterker nog, we vinden het leuker om hem apart van elkaar te verplaatsen omdat we op die manier ook een beetje de gang in het spel kunnen houden als anderen geen zin hebben. Verder woon ik zelf in Alkmaar en niet in Zaanstad waar ik toen noodgedwongen de stok heb neergelegd.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_197820412
Dat epische verhaal was een ander voorbeeld, ik doelde niet op je afgebroken wandeling, dat vond ik oprecht sneu voor je.

Dat voorbeeld ging over de kfc weglegger in Alkmaar...
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 4 februari 2021 @ 20:34:06 #229
147316 crew  DJMO
#trut
pi_197820926
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 20:11 schreef superkimmi het volgende:
Dat epische verhaal was een ander voorbeeld, ik doelde niet op je afgebroken wandeling, dat vond ik oprecht sneu voor je.

Dat voorbeeld ging over de kfc weglegger in Alkmaar...
Dat idee ontstond toen ik idd met Rob bij de drive thru stond en ons oog op dat bord viel. Was puur een verplaatsing om @m1st1g te plagen. Die heb ik toen gewoon met ov opgehaald en lopend weggelegd. Had Rob niets mee te maken.

De verplaatsingen die ik individueel doe gaan 99/100 van de honderd keer gepaard met een limerick. Gewoon omdat ik rijmen leuk vind. Ask in DTS _O-

Daarnaast laat ik altijd m'n handtekening achter op het slot als ik 'm verplaatst heb. let er maar eens op als je 'm oppikt als ik 'm weggelegd heb ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_197820976
Jongens jongens :')
Kijk morgen wel ff.
pi_197821118
Ik ook
pi_197821687
Een open vraag: is het mogelijk om het spel weer een spel te maken? Waarbij een beetje dollen toegestaan is en niet gelijk wordt verwijderd? Ik zou zo graag willen dat de Stok gewoon weer op reis gaat, zonder al die bitchfights. Want pff, echt, t is maar een spel! Maak het niet zo serieus, want dan is voor iedereen de lol eraf!
  donderdag 4 februari 2021 @ 21:38:02 #233
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_197822240
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:07 schreef DW457 het volgende:
Een open vraag: is het mogelijk om het spel weer een spel te maken? Waarbij een beetje dollen toegestaan is en niet gelijk wordt verwijderd? Ik zou zo graag willen dat de Stok gewoon weer op reis gaat, zonder al die bitchfights. Want pff, echt, t is maar een spel! Maak het niet zo serieus, want dan is voor iedereen de lol eraf!
Ik doe bewust mijn beklag in feedback en niet in het spel zelf.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_197822261
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:38 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

Ik doe bewust mijn beklag in feedback en niet in het spel zelf.
Ja, prima, maar mijn punt blijft. Het wordt zo zuur zo allemaal. Echt, hou eens op.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2021 21:39:36 ]
  donderdag 4 februari 2021 @ 23:07:14 #235
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_197824317
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:38 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ja, prima, maar mijn punt blijft. Het wordt zo zuur zo allemaal. Echt, hou eens op.
M'n hele DM loopt vol met mensen die er klaar mee zijn. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en daarmee is het voor mij klaar.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_197829446
Inderdaad, niet zuur doen, lekker posten over je stok *O*
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 februari 2021 @ 11:31:15 #237
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197830334
quote:
4s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:49 schreef Leonos het volgende:
Niet dubbelzinnig opvatten
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 5 februari 2021 @ 14:50:12 #238
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_197834210
quote:
4s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:49 schreef Leonos het volgende:
30cm
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_197834308
quote:
4s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:34 schreef Leonos het volgende:
Over onnodige reizen met het OV kan FOK! helaas niets doen.
Als je hier niet tegen kan, dan hoef je natuurlijk niet mee te doen.

En feedback in het feedback topic of een topic report zetten, dank.
tuurlijk kan Fok! dit wel ontmoedigen :') pleur ten minste zo'n rood blokje tekst onder in met hey hou je aan de maatregelen van het kabinet en reis nu niet onnodig met OV om een stuk hout op te vissen. Samen krijgen we COVID onder controle!
En zoals het kabinet zei: spreek elkaar erop aan dus laten we dat ook doen he?
  vrijdag 5 februari 2021 @ 14:57:19 #240
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_197834351
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:54 schreef isax het volgende:

[..]

tuurlijk kan Fok! dit wel ontmoedigen :') pleur ten minste zo'n rood blokje tekst onder in met hey hou je aan de maatregelen van het kabinet en reis nu niet onnodig met OV om een stuk hout op te vissen. Samen krijgen we COVID onder controle!
Goed naar demissionair minister president Mark Rutte geluisterd. _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_197834430
quote:

[..]

Nah, ga mij niet bemoeien met die maatregelen. Weet iedereen voor zichzelf wel.
pi_197834462
quote:

[..]

We zijn geen kleuterjuffen of van de COVID-politie, iedereen moet dat lekker zelf weten en is hun eigen verantwoordelijkheid.

FOK! staat er buiten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 05-02-2021 15:04:25 ]
pi_197835246
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:02 schreef Erasmus het volgende:
FOK! staat er buiten.
Nah, die waren toch werkgever of opdrachtgever van het werk waarmee één van de FOK!stoktrips werd gecombineerd? Maar op het subforumniveau van GC heeft FOK! er inderdaad niets mee te maken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2021 15:45:26 ]
pi_197835405
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:45 schreef Chia het volgende:

[..]

Nah, die waren toch werkgever of opdrachtgever van het werk waarmee één van de FOK!stoktrips werd gecombineerd? Maar op het subforumniveau van GC heeft FOK! er inderdaad niets mee te maken.
Das stimmt. :P In eerste instantie zijn we er natuurlijk niet om mensen te wijzen op de maatregelen. Dat is de eigen verantwoordelijkheid van de user zelf (en @Leonos en ik zitten hier ook voor ons plezier).

Ik zal dit even achter de schermen ter discussie stellen hoe het zit met crew. Kan bij de status quo blijven (geen actie) of er wordt inderdaad actie ondernomen. Thanks voor je feedback! ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 05-02-2021 15:55:44 ]
pi_197836220
quote:

[..]

We zijn geen kleuterjuffen of van de COVID-politie, iedereen moet dat lekker zelf weten en is hun eigen verantwoordelijkheid.

FOK! staat er buiten.
Tijd dat FOK! een ruggengraat kweekt zeker als het over een crewlid gaat.

Zoals een wijze man ooit zei: alleen samen kunnen we COVID verslaan.
  One tough cookie woensdag 10 februari 2021 @ 17:36:40 #246
169210 liesje1979
pi_197928780
quote:

[..]

Helemaal mee eens. Kijk dat je er niet op gaat modden kan ik nog begrijpen maar je kan toch in ieder geval aangeven dat Fok het niet wil aanmoedigen? En maar dat is persoonlijk vind ik het onbegrijpelijk dat je nu met het OV zou gaan reizen voor een spelletje.
  Forum Admin woensdag 10 februari 2021 @ 18:16:57 #247
35723 crew  GGMM
pi_197929322
Gaat deze discussie nog steeds? :o

Iedereen weet wat de regels zijn(of in dit geval: wat het advies is) en iedereen heeft zijn of haar persoonlijke verantwoordelijkheid. We gaan mensen niet als debielen behandelen.

En niemand is jullie een verklaring schuldig. (Al lijkt daar niet eens om gevraagd te worden en wordt er puur een oordeel geveld waarbij iedereen zijn/haar plasje nog even wil doen)

Dat er wat van gezegd wordt, prima. Dat is nu gedaan. Daar wilde ik het verder eigenlijk wel bij laten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197929511
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:

Iedereen weet wat de regels zijn(of in dit geval: wat het advies is) en iedereen heeft zijn of haar persoonlijke verantwoordelijkheid. We gaan mensen niet als debielen behandelen.

En niemand is jullie een verklaring schuldig. (Al lijkt daar niet eens om gevraagd te worden en wordt er puur een oordeel geveld waarbij iedereen zijn/haar plasje nog even wil doen)

Dat er wat van gezegd wordt, prima. Dat is nu gedaan. Daar wilde ik het verder eigenlijk wel bij laten.
100% dit, niets aan toe te voegen.

Wat mij betreft is dit ook klaar en heeft iedereen zijn of haar plasje over deze situatie wel gedaan.
  woensdag 10 februari 2021 @ 23:51:09 #249
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_197937042
quote:

[..]

FOK! staat er buiten.
Dit spel wordt op FOK! georganiseerd. Natuurlijk sta je er dan niet buiten.

Verder ben je geen "COVID-politie", maar wel de fok-politie. Als fok dan wordt gebruikt om volstrekt asociaal gedrag indirect aan te moedigen, lijkt het me niet meer dan logisch dat je een oplossing zoekt. Er kan hier gemodereerd worden op de kleinste dingen, maar als een topic leidt tot de mogelijke verspreiding van een dodelijk virus + verlengde pandemie is de moderatie nergens te bekennen. Belachelijk.
pi_197937131
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:51 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:

[..]

Dit spel wordt op FOK! georganiseerd. Natuurlijk sta je er dan niet buiten.

Verder ben je geen "COVID-politie", maar wel de fok-politie. Als fok dan wordt gebruikt om volstrekt asociaal gedrag indirect aan te moedigen, lijkt het me niet meer dan logisch dat je een oplossing zoekt. Er kan hier gemodereerd worden op de kleinste dingen, maar als een topic leidt tot de mogelijke verspreiding van een dodelijk virus + verlengde pandemie is de moderatie nergens te bekennen. Belachelijk.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')