Ho even, dat was een éénmalige actie, en idd afgesproken, omdat ik met kerst de honderd km lopen zou gaan herkansen voor FOK!. De bedoeling erachter was om ook in de trivia terecht te komen. Dat ik die actie toen moest afbreken vanwege die storm (die ik van te voren danig heb onderschat) wil niet zeggen dat we dat elke keer doen. Sterker nog, we vinden het leuker om hem apart van elkaar te verplaatsen omdat we op die manier ook een beetje de gang in het spel kunnen houden als anderen geen zin hebben. Verder woon ik zelf in Alkmaar en niet in Zaanstad waar ik toen noodgedwongen de stok heb neergelegd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:30 schreef superkimmi het volgende:
Het probleem hier is dat jij blijkbaar wel met je ochtendhumeur op pad mag, slechte foto’s mag maken als je er geen zin in hebt, met Rob mag afspreken dat hij de stok persoonlijk bij je brengt, een episch verhaal mag afkondigen en hem vervolgens in je eigen woonplaats legt, maar dat er vervolgens geen mensen wat van mogen zeggen.
Dat idee ontstond toen ik idd met Rob bij de drive thru stond en ons oog op dat bord viel. Was puur een verplaatsing om @m1st1g te plagen. Die heb ik toen gewoon met ov opgehaald en lopend weggelegd. Had Rob niets mee te maken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:11 schreef superkimmi het volgende:
Dat epische verhaal was een ander voorbeeld, ik doelde niet op je afgebroken wandeling, dat vond ik oprecht sneu voor je.
Dat voorbeeld ging over de kfc weglegger in Alkmaar...
Ik doe bewust mijn beklag in feedback en niet in het spel zelf.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:07 schreef DW457 het volgende:
Een open vraag: is het mogelijk om het spel weer een spel te maken? Waarbij een beetje dollen toegestaan is en niet gelijk wordt verwijderd? Ik zou zo graag willen dat de Stok gewoon weer op reis gaat, zonder al die bitchfights. Want pff, echt, t is maar een spel! Maak het niet zo serieus, want dan is voor iedereen de lol eraf!
Ja, prima, maar mijn punt blijft. Het wordt zo zuur zo allemaal. Echt, hou eens op.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:38 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik doe bewust mijn beklag in feedback en niet in het spel zelf.
M'n hele DM loopt vol met mensen die er klaar mee zijn. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en daarmee is het voor mij klaar.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:38 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, prima, maar mijn punt blijft. Het wordt zo zuur zo allemaal. Echt, hou eens op.
Niet dubbelzinnig opvattenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:49 schreef Leonos het volgende:
Inderdaad, niet zuur doen, lekker posten over je stok
30cmquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:49 schreef Leonos het volgende:
Inderdaad, niet zuur doen, lekker posten over je stok
tuurlijk kan Fok! dit wel ontmoedigenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:34 schreef Leonos het volgende:
Over onnodige reizen met het OV kan FOK! helaas niets doen.
Als je hier niet tegen kan, dan hoef je natuurlijk niet mee te doen.
En feedback in het feedback topic of een topic report zetten, dank.
Goed naar demissionair minister president Mark Rutte geluisterd.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:54 schreef isax het volgende:
[..]
tuurlijk kan Fok! dit wel ontmoedigenpleur ten minste zo'n rood blokje tekst onder in met hey hou je aan de maatregelen van het kabinet en reis nu niet onnodig met OV om een stuk hout op te vissen. Samen krijgen we COVID onder controle!
En zoals het kabinet zei: spreek elkaar erop aan dus laten we dat ook doen he?
Nah, ga mij niet bemoeien met die maatregelen. Weet iedereen voor zichzelf wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:54 schreef isax het volgende:
[..]
tuurlijk kan Fok! dit wel ontmoedigenpleur ten minste zo'n rood blokje tekst onder in met hey hou je aan de maatregelen van het kabinet en reis nu niet onnodig met OV om een stuk hout op te vissen. Samen krijgen we COVID onder controle!
We zijn geen kleuterjuffen of van de COVID-politie, iedereen moet dat lekker zelf weten en is hun eigen verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:54 schreef isax het volgende:
[..]
Nah, die waren toch werkgever of opdrachtgever van het werk waarmee één van de FOK!stoktrips werd gecombineerd? Maar op het subforumniveau van GC heeft FOK! er inderdaad niets mee te maken.quote:
Das stimmt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Nah, die waren toch werkgever of opdrachtgever van het werk waarmee één van de FOK!stoktrips werd gecombineerd? Maar op het subforumniveau van GC heeft FOK! er inderdaad niets mee te maken.
Tijd dat FOK! een ruggengraat kweekt zeker als het over een crewlid gaat.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
We zijn geen kleuterjuffen of van de COVID-politie, iedereen moet dat lekker zelf weten en is hun eigen verantwoordelijkheid.
FOK! staat er buiten.
Helemaal mee eens. Kijk dat je er niet op gaat modden kan ik nog begrijpen maar je kan toch in ieder geval aangeven dat Fok het niet wil aanmoedigen? En maar dat is persoonlijk vind ik het onbegrijpelijk dat je nu met het OV zou gaan reizen voor een spelletje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:54 schreef isax het volgende:
[..]
100% dit, niets aan toe te voegen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
Gaat deze discussie nog steeds?
Iedereen weet wat de regels zijn(of in dit geval: wat het advies is) en iedereen heeft zijn of haar persoonlijke verantwoordelijkheid. We gaan mensen niet als debielen behandelen.
En niemand is jullie een verklaring schuldig. (Al lijkt daar niet eens om gevraagd te worden en wordt er puur een oordeel geveld waarbij iedereen zijn/haar plasje nog even wil doen)
Dat er wat van gezegd wordt, prima. Dat is nu gedaan. Daar wilde ik het verder eigenlijk wel bij laten.
Dit spel wordt op FOK! georganiseerd. Natuurlijk sta je er dan niet buiten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
We zijn geen kleuterjuffen of van de COVID-politie, iedereen moet dat lekker zelf weten en is hun eigen verantwoordelijkheid.
FOK! staat er buiten.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:51 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Dit spel wordt op FOK! georganiseerd. Natuurlijk sta je er dan niet buiten.
Verder ben je geen "COVID-politie", maar wel de fok-politie. Als fok dan wordt gebruikt om volstrekt asociaal gedrag indirect aan te moedigen, lijkt het me niet meer dan logisch dat je een oplossing zoekt. Er kan hier gemodereerd worden op de kleinste dingen, maar als een topic leidt tot de mogelijke verspreiding van een dodelijk virus + verlengde pandemie is de moderatie nergens te bekennen. Belachelijk.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
Gaat deze discussie nog steeds?
Iedereen weet wat de regels zijn(of in dit geval: wat het advies is) en iedereen heeft zijn of haar persoonlijke verantwoordelijkheid. We gaan mensen niet als debielen behandelen.
En niemand is jullie een verklaring schuldig. (Al lijkt daar niet eens om gevraagd te worden en wordt er puur een oordeel geveld waarbij iedereen zijn/haar plasje nog even wil doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |