God.quote:Op zondag 29 december 2019 22:57 schreef PippenScottie het volgende:
Maar wie speelt de duivel in de videoclip???
Ja, beste nummer ooit.quote:
Rest van het jaar betaald verlof.quote:Op zondag 29 december 2019 22:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk allemaal vrij/vakantie? Of wordt er gewoon gewerkt morgen?
quote:Op zondag 29 december 2019 22:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jelly! Er is niks te doen maar ik moet toch werken
En dan Normaal missen zekerquote:Op zondag 29 december 2019 22:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Je bent een geluksvogel. Tip: op oudjaarsavond op tijd de radio uitzetten
Neequote:
Huhquote:Op zondag 29 december 2019 22:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Soort van ambtenaar, maar ook niet echt
Hier ook vrij. Nog genieten van SNF straks met de Seahawksquote:Op zondag 29 december 2019 22:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jelly! Er is niks te doen maar ik moet toch werken
quote:Op zondag 29 december 2019 22:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, toch Linda voor mij
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2019 22:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is leuk! Het beste liedje ooit, nou ja een eerbetoon daaraan
Ik heb ze ook maar 1 x gehoord. Ik schrok me dood.quote:Op zondag 29 december 2019 22:56 schreef Strani het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens wie of wat Disturbed is. Ik denk dat deze onwetendheid mij erg populair maakt hier?
Ah, dat doe ik sowieso altijd wel want dan komen er wat mij betreft vooral ellenlange zeikliedjes.quote:Op zondag 29 december 2019 22:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Je bent een geluksvogel. Tip: op oudjaarsavond op tijd de radio uitzetten
Klopt, hun andere muziek is totaal anders (en vind ik niks) maar uit hun comfortzone stappen vind ik dan wel weer tof. Die zang is echt heel goed vind ikquote:Op zondag 29 december 2019 22:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zou kunnen, vind de cover gewoon niet genoeg toevoegen aan het origineel.
Als je dan een nummer gaat coveren maak het dan liever echt van jezelf, en volgens mij is die stijl nogal atypisch voor hun
Volgende uur beter?quote:
Kickapooquote:Op zondag 29 december 2019 22:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil ook Tenacious D met Dio in de lijst!
Het is precies goed zoquote:Op zondag 29 december 2019 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat goed, moet het sneller, moet het trager?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |