Dat is al 3, ik wedde 6..quote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
The power of looooooove
a force from abooooooooove
okquote:
Dat snap ik ook niet. Het is wel een prachtig nummer, ook tijdens Kerst.quote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom dit ooit als kerstplaat is geclassificeerd is mij een raadsel. Op kerst op 1 staan is daar toch niet voldoende voor?
okquote:
Pepsi Pop ‘97.quote:
Daarom is Patricia Paay er ook zo gek op.quote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef DireStraits7 het volgende:
Wat een verschrikkelijke zeikplaat is dit toch...
Marc Marie was fantatisch in WIDMquote:Op zondag 29 december 2019 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan me Marc-Marie nog herinneren en Menno Bentveld geloof ik. Toen keek ik het nog iig.
Maar hier wordt ie niet ineens veel meer gedraaid met kerst toch? iig niet zoals de andere kerstplaten.quote:
Als we zo door gaan wil ik Lasgo er ook in.quote:Op zondag 29 december 2019 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En Scooter, Sash en Eiffel 65 ontbreken ook.
Nederland is een smakeloos land.
herken je het echt niet?quote:Op zondag 29 december 2019 22:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja ik zit zelf ook echt van "hoe dan"
quote:Op zondag 29 december 2019 22:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Daarom is Patricia Paay er ook zo gek op.
quote:Op zondag 29 december 2019 22:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat is al 3, ik wedde 6..
Ik verhoog naar allemaal
Ik weet het, schandalig dit want het is wel mooiquote:
quote:
Hoe klonk dat dan?quote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu dat CL&MT op het zelfde concert speelden als waar ik Hero live zag.
En Sylver.quote:Op zondag 29 december 2019 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als we zo door gaan wil ik Lasgo er ook in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |