Waarschijnlijk heb je dit topic gewoon de hele tijd open staan, dan zie je het nietquote:Op zondag 29 december 2019 21:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zou het niet weten... moet je die aanzetten dan?
Ohquote:Op zondag 29 december 2019 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerste test in feedback MUZ gedaan en meteen pies en diaan er ook getagd
quote:Op zondag 29 december 2019 21:25 schreef het_fokschaap het volgende:
is Dark Necessities al geweest ?
#metooquote:Op zondag 29 december 2019 21:26 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat sowieso, Otherside vind ik best wel overgewaardeerd
die staat normaal standaard aanquote:Op zondag 29 december 2019 21:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zou het niet weten... moet je die aanzetten dan?
ArnieAlberts is het met je eens.quote:Op zondag 29 december 2019 21:25 schreef houdjemond het volgende:
Kan dat kind even normaal doen op tv op dit prachtnummer
Garrix en Aviicii moeten we natuurlijk ook nog allemaal krijgen?quote:Op zondag 29 december 2019 21:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Myth is al een paar jaar mijn nummer 1/2 aller tijden, doet een beetje stuivertje wisselen met New Born van Muse.
Heb niks tegen Avicii of (in mindere mate) Martin Garrix trouwens, maar een paar wat klassiekere trance/danceplaten zijn welkom.
jawel maar das niet leukquote:Op zondag 29 december 2019 21:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kun je ze niet verwijderen dan
Ah, leuke achtergrondinfo. Precies zo'n song waarvan het intro veel iconischer is dan de rest van het nummerquote:Op zondag 29 december 2019 21:21 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat openingsdeuntje was er eerst (tune van een disco in stockholm meen ik), er moest toen nog heel snel een liedje bij verzonnen worden. Beetje zoals de A10 fighter bomber, het kanon was er al, maar het vliegtuig moest nog gebouwd worden
ik zie niets...quote:Op zondag 29 december 2019 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
die staat normaal standaard aan
ik heb je net getagd ergens anders dus je zou nu een melding moeten hebben als je kwootalerts aan staan
ik deed tag in het feedback topicquote:Op zondag 29 december 2019 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je dit topic gewoon de hele tijd open staan, dan zie je het niet
Sterkte!!quote:Op zondag 29 december 2019 21:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb nu alleen nog maar Heineken in huismaar ga het er maar mee doen
Ja dat zag ik later pas.quote:
nouja helaas.... dan haal ik de tagjes in feedback maar wegquote:
volgend jaar AH iedere dag nieuwe voorraad laten brengenquote:Op zondag 29 december 2019 21:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Niks mis meequote:Op zondag 29 december 2019 21:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Garrix is al klaar, 2 platen gehad. Allebei vroeg in de ochtend dus niet gehoord.quote:Op zondag 29 december 2019 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Garrix en Aviicii moeten we natuurlijk ook nog allemaal krijgen?
Ik hoor deze echt nooit meerquote:Op zondag 29 december 2019 21:28 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Gad, weer zo'n overplayed Pinkdraak
wil je nog een keer proberen? stond uit denk ikquote:
ow ja dat zou kunnen.... dan staan ze ergens verstopt denk ikquote:Op zondag 29 december 2019 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie niets hoor. Ik zit op iPad mobiele layout. Kan het daarmee te maken hebben?
101 fmmmmmmmmmquote:
Valt wel meteen een beetje tegen na een paar IPA'squote:
ik ben zo blij dat ik niet in SHO zit... anders was de mod van dienst echt pissedquote:Op zondag 29 december 2019 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
wil je nog een keer proberen? stond uit denk ik
Ja, dan wel natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2019 21:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Valt wel meteen een beetje tegen na een paar IPA's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |