Maar een melding zoals een quote?quote:Op zondag 29 december 2019 21:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hele lieve mensen die absoluut het beste met je voorhebben
quote:Op zondag 29 december 2019 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoor nooit van vrouwen in mijn omgeving dat ze heel graag 's ochtends ed sheeran in een hoekje van hun kamer willen hebben om op gitaar voor ze te tokkelen en zingen.
Als hij dat in mijn slaapkamer deed, bleef er niet veel meer over van z'n gitaar geloof ik.quote:Op zondag 29 december 2019 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoor altijd van vrouwen in mijn omgeving dat ze heel graag 's ochtends ed sheeran in een hoekje van hun kamer willen hebben om op gitaar voor ze te tokkelen en zingen. Hoe zit dat bij jullie?
Broken Brass Ensemble. Was leuk.quote:Op zondag 29 december 2019 14:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Veel plezier bij je concert (wie speelt er eigenlijk?)
uh.. nee, dat wist ik niet. Ik ben niet zo bekend met drugs en alle benamingen die ze hebben.quote:Op zondag 29 december 2019 21:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
'A team' is hier een verwijzing naar 'Class A', de hoogste klasse van illegale drugs in het Verenigd Koninkrijk. Maar dat wist je vast al.
zelfs geen bloed!quote:Op zondag 29 december 2019 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat terwijl er ondanks alle eindeloze crashes en machinegeweren nooit doden vielen
Ik merk hier niets van?quote:
Ja, zoiets.quote:Op zondag 29 december 2019 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar een melding zoals een quote?
nou dan doet het ook geen pijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |