Middle of the Road? Nee die staan er niet in.quote:Op zondag 29 december 2019 21:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is nou typische Radio Veronica-muziek. Middle of the road. Weinig op tegen, ligt prima in t gehoor
Als je niet in het topic zit waarin je wordt genoemd, en dan gewoon net zoals een quote volgens mij?quote:Op zondag 29 december 2019 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoe en waar krijg je die melding dan?
als pop up?quote:Op zondag 29 december 2019 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je niet in het topic zit waarin je wordt genoemd, en dan gewoon net zoals een quote volgens mij?
Als die een knuppel in z'n nek wil hebben dan moet ie dat vooral doen.quote:Op zondag 29 december 2019 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoor altijd van vrouwen in mijn omgeving dat ze heel graag 's ochtends ed sheeran in een hoekje van hun kamer willen hebben om op gitaar voor ze te tokkelen en zingen. Hoe zit dat bij jullie?
Nee nog 2 nummers na deze en dan mogen we lopenquote:
Mythquote:Op zondag 29 december 2019 21:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er zijn ook wel wat platen waar ik elk jaar op stem tegen beter weten in, zoals de twee welbekende missende nummers van Muse en Myth van Beach House. En Komodo van Mauro Picotto, maar dat is ook omdat ik daar vanaf 2004 ofzo elk jaar op gestemd heb, tradities moet je in ere houden
Ja gewoon net als een quote-melding (dat groene ding in de hoek op desktop).quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 21:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoor liver Kate Tempest dan Joey Tempest
quote:Op zondag 29 december 2019 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon net als een quote-melding (dat groene ding in de hoek op desktop).
Het ziet er even lelijk uit.quote:Op zondag 29 december 2019 21:24 schreef Bos81 het volgende:
Littekenweefsel klinkt toch minder mooi dan Scar TIssue
heb je je kwootalert wel aan staan?quote:
Beter dan Othersidequote:
Hoezo?quote:
ik zou het niet weten... moet je die aanzetten dan?quote:
Kun je ze niet verwijderen danquote:
Europe Is Lostquote:
eerste test in feedback MUZ gedaan en meteen pies en diaan er ook getagdquote:
Myth is al een paar jaar mijn nummer 1/2 aller tijden, doet een beetje stuivertje wisselen met New Born van Muse.quote:Op zondag 29 december 2019 21:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Myth![]()
![]()
(Top 25 song allertijden hier)
Komodo heb ik lang niet gehoord, maar in m'n herinnering is dat wel een fijn dansplaatje. Sowieso mag er nog wel wat meer 00s dance (jeugdsentiment) in de lijst, liever dan de Armins, Aviici's en Garrixen van nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |