Van mij mag hij wegblijven.quote:Op zondag 29 december 2019 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoor altijd van vrouwen in mijn omgeving dat ze heel graag 's ochtends ed sheeran in een hoekje van hun kamer willen hebben om op gitaar voor ze te tokkelen en zingen. Hoe zit dat bij jullie?
Hij had het beter bij het album uit 2017 kunnen houden. Daar staan nog wel wat aardige nummers op. En de samenwerking met Stapleton/Mars is top.quote:Op zondag 29 december 2019 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Na dit nummer had Ed meteen moeten stoppen.
Doe dan maar Lana del Rey die een serenade voor me zingtquote:Op zondag 29 december 2019 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoor altijd van vrouwen in mijn omgeving dat ze heel graag 's ochtends ed sheeran in een hoekje van hun kamer willen hebben om op gitaar voor ze te tokkelen en zingen. Hoe zit dat bij jullie?
Ik hoor nooit van vrouwen in mijn omgeving dat ze heel graag 's ochtends ed sheeran in een hoekje van hun kamer willen hebben om op gitaar voor ze te tokkelen en zingen.quote:Op zondag 29 december 2019 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hele lieve mensen die absoluut het beste met je voorhebbenquote:Op zondag 29 december 2019 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben nog getagd op dit forum @:houdjemond , wat zie je dan?
Voor mij hoeft dat niet per sequote:Op zondag 29 december 2019 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
@n00biedoobiedooquote:Op zondag 29 december 2019 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben nog nooit getagd op dit forum @:houdjemond , wat zie je dan?
'A team' is hier een verwijzing naar 'Class A', de hoogste klasse van illegale drugs in het Verenigd Koninkrijk. Maar dat wist je vast al.quote:Op zondag 29 december 2019 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dit mag toch niet totaal niet die naam dragen zeg,
quote:Op zondag 29 december 2019 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoor nooit van vrouwen in mijn omgeving dat ze heel graag 's ochtends ed sheeran in een hoekje van hun kamer willen hebben om op gitaar voor ze te tokkelen en zingen.
Die staat er alleen niet inquote:Op zondag 29 december 2019 21:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik vind die laatste Beatiful People ook wel lekker
En dat terwijl er ondanks alle eindeloze crashes en machinegeweren nooit doden vielenquote:Op zondag 29 december 2019 21:18 schreef peaceman het volgende:
Serie destijds was omstreden vanwege het buitensporige geweld
Scherpquote:Op zondag 29 december 2019 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoor nooit van vrouwen in mijn omgeving dat ze heel graag 's ochtends ed sheeran in een hoekje van hun kamer willen hebben om op gitaar voor ze te tokkelen en zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |