Die laatste fotoquote:Op donderdag 2 januari 2020 00:45 schreef Fokkie83 het volgende:
Mo pakt het even heel anders aan dan Antwee op insta.
https://www.instagram.com/p/B6yjWXtAaY5/?igshid=67frfwd8322z
De termen " Powervrouw " " Powermama" , " Wereldvrouw " etc etc. vliegen door de Instagram reacties heen.
http://imgur.com/a/9fKtHJE
En dat is niet omdat je de hele dag hier en op insta zit te f5’en? Buiten dit topic kom ik namelijk nergens foto’s tegen van de hoofdrolspelers.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:00 schreef Tuttebella het volgende:
Valt mij op dat elke dag wel tig foto’s van Maasland te zien zijn. Waar je haar vroeger nooit zag ( thank God ) zie je haar nu te vaak. Mediageil , ogen willen uitsteken ik weet niet wat het is maar heb haar nog nooit zoveel gezien met haar vriend in het verleden. Dit is typisch kijk eens wat ik nog kan
Ik wel. AD geilt er kennelijk enorm op, en laat de berichten ook nog dagen in het nieuwsoverzicht staan.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:26 schreef aeaeae het volgende:
[..]
En dat is niet omdat je de hele dag hier en op insta zit te f5’en? Buiten dit topic kom ik namelijk nergens foto’s tegen van de hoofdrolspelers.
Onzin. Ze was al vrij actief op o.a. Insta en Youtube.quote:
Dat zal best, maar daar zit ik niet/kijk ik nooit.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:02 schreef static het volgende:
[..]
Onzin. Ze was al vrij actief op o.a. Insta en Youtube.
Die foto!!!! 😂😂😂quote:Op donderdag 2 januari 2020 00:45 schreef Fokkie83 het volgende:
Mo pakt het even heel anders aan dan Antwee op insta.
https://www.instagram.com/p/B6yjWXtAaY5/?igshid=67frfwd8322z
De termen " Powervrouw " " Powermama" , " Wereldvrouw " etc etc. vliegen door de Instagram reacties heen.
http://imgur.com/a/9fKtHJE
zal best eens kunnen, net als Rachel de weduwe uithangt, denkt Mo wat zij kan kan ik nog een stukkie beter de wereld inslingerenquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind ze leuk bij elkaar. Ik hoef ze niet constant (zoenend) samen te zien, maar ik zoek dat dan ook niet opEn dat opgehemel van Monique komt mijn strot nu wel een beetje uit. Hun relatie scheen al maanden niet te lopen, dus dat er één een andere liefde vindt is gewoon een logische stap.
Ik denk dat Mo dat heel slim gespeeld heeft, dat instabericht met de bekendmaking dat Antwee een ander heeft. Ze heeft het zo laten overkomen dat ze bedrogen is, maar volgens mij ligt dat net wat anders.
Jemig, ik dacht dat die kerel van de oude Baantjer was! Maar volgens mij is het iemand anders.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:48 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje voorkant Story![]()
Best wel een snelle familie die Hazesclan, met dat samenwonen
Happy met Andréquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:48 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje voorkant Story![]()
Best wel een snelle familie die Hazesclan, met dat samenwonen
Misschien wordt zij vrolijk van ellendequote:
Al jaren. Al voordat de kleine er was. Ze heeft dus willens en wetens een enorm groot risico genomen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind ze leuk bij elkaar. Ik hoef ze niet constant (zoenend) samen te zien, maar ik zoek dat dan ook niet opEn dat opgehemel van Monique komt mijn strot nu wel een beetje uit. Hun relatie scheen al maanden niet te lopen, dus dat er één een andere liefde vindt is gewoon een logische stap.
Ik denk dat Mo dat heel slim gespeeld heeft, dat instabericht met de bekendmaking dat Antwee een ander heeft. Ze heeft het zo laten overkomen dat ze bedrogen is, maar volgens mij ligt dat net wat anders.
Dit heeft haar inderdaad de titel van powervrouw en supermama opgeleverd, een titel die ze met haar Mona Lisa-glimlach met plezier ondergaat. Uitgenaste Mo.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Met als reactie van Bridget dat zij al die foto's met haar en Antwee plaatst. Fuck it, ik zal je krijgen na wat jij me geflikt hebt!quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit heeft haar inderdaad de titel van powervrouw en supermama opgeleverd, een titel die ze met haar Mona Lisa-glimlach met plezier ondergaat. Uitgenaste Mo.
Dit schreef ik weken geleden al! Dat Mo precies weet wat ze post.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:07 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Al jaren. Al voordat de kleine er was. Ze heeft dus willens en wetens een enorm groot risico genomen.
En het frame van de in de steek gelaten vrouw werkt inderdaad prima, gezien de reacties van mensen doe niet begrijpen dat ze is ingeruild voor zo'n gerimpelde ....
En wij mogen daar allemaal van mee genietenquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Met als reactie van Bridget dat zij al die foto's met haar en Antwee plaatst. Fuck it, ik zal je krijgen na wat jij me geflikt hebt!
Het zullen Antwee en Bridget een rotzorg zijn. Antwee heeft nog steeds een carrière en Brid zit nog steeds achter de desk van Boulevard.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:30 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Dit schreef ik weken geleden al! Dat Mo precies weet wat ze post.
Antwee wijst zijn vinger naar de media maar het is toch echt Mo die naar buiten heeft gebracht dat hij een ander had.
Geen idee hoe het verder in elkaar zit.
Maar ze heeft het geluk dat AnTwee en Bridget zich ook nog eens zo achterlijk hebben gedragen.
Er was ook geen overleg geweest op de manier waarop hij het naar buiten bracht , en die app waarin hij schreef dat hij een ander had ( zelf toegegeven ) is ook best respectloos.
Antwee en Bridget hebben zelf ook nog even wat olie op het vuur gegooid.
Zie insta oud& nieuw. Antwee pakt het wéér niet echt handig aan.
Mo plaatst vervolgens een bericht waardoor ze nog geliefder zal worden.
Nou Bridget wordt overal aardig uitgekotst.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het zullen Antwee en Bridget een rotzorg zijn. Antwee heeft nog steeds een carrière en Brid zit nog steeds achter de desk van Boulevard.
Ik denk nu dat ik team Bridget neig, hoewel ik haar eigenlijk niks vind. Maar als het zo gegaan is zoals ik denk dan zeker team Bridget.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |