abonnement Unibet Coolblue
pi_190840763
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 11:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dit heeft haar inderdaad de titel van powervrouw en supermama opgeleverd, een titel die ze met haar Mona Lisa-glimlach met plezier ondergaat. Uitgenaste Mo.
Met als reactie van Bridget dat zij al die foto's met haar en Antwee plaatst. Fuck it, ik zal je krijgen na wat jij me geflikt hebt!
pi_190840768
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 11:07 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Al jaren. Al voordat de kleine er was. Ze heeft dus willens en wetens een enorm groot risico genomen.
En het frame van de in de steek gelaten vrouw werkt inderdaad prima, gezien de reacties van mensen doe niet begrijpen dat ze is ingeruild voor zo'n gerimpelde ....
Dit schreef ik weken geleden al! Dat Mo precies weet wat ze post.
Antwee wijst zijn vinger naar de media maar het is toch echt Mo die naar buiten heeft gebracht dat hij een ander had.
Ze had ook nog eens het geluk dat Antwee en Bridget niet al te snugger overkwamen.
Er was ook geen overleg geweest op de manier waarop hij het naar buiten bracht , en die app waarin hij schreef dat hij een ander had ( zelf toegegeven ) is ook best respectloos.
Antwee en Bridget hebben zelf ook nog even wat olie op het vuur gegooid. En tjah toen kwam dat hele zoen verhaal naar buiten, wat ook steeds erger werd. Etc. Etc.

Zie insta oud& nieuw. Antwee pakt het wéér niet echt handig aan.
Mo plaatst vervolgens een bericht waardoor ze nog geliefder zal worden.
  Moderator donderdag 2 januari 2020 @ 11:33:45 #278
184769 crew  Deisyy
pi_190840801
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 11:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Met als reactie van Bridget dat zij al die foto's met haar en Antwee plaatst. Fuck it, ik zal je krijgen na wat jij me geflikt hebt!
En wij mogen daar allemaal van mee genieten :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_190840809
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 11:30 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Dit schreef ik weken geleden al! Dat Mo precies weet wat ze post.
Antwee wijst zijn vinger naar de media maar het is toch echt Mo die naar buiten heeft gebracht dat hij een ander had.
Geen idee hoe het verder in elkaar zit.
Maar ze heeft het geluk dat AnTwee en Bridget zich ook nog eens zo achterlijk hebben gedragen.
Er was ook geen overleg geweest op de manier waarop hij het naar buiten bracht , en die app waarin hij schreef dat hij een ander had ( zelf toegegeven ) is ook best respectloos.
Antwee en Bridget hebben zelf ook nog even wat olie op het vuur gegooid.

Zie insta oud& nieuw. Antwee pakt het wéér niet echt handig aan.
Mo plaatst vervolgens een bericht waardoor ze nog geliefder zal worden.
Het zullen Antwee en Bridget een rotzorg zijn. Antwee heeft nog steeds een carrière en Brid zit nog steeds achter de desk van Boulevard.

Ik denk nu dat ik team Bridget neig, hoewel ik haar eigenlijk niks vind. Maar als het zo gegaan is zoals ik denk dan zeker team Bridget.
pi_190840952
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 11:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het zullen Antwee en Bridget een rotzorg zijn. Antwee heeft nog steeds een carrière en Brid zit nog steeds achter de desk van Boulevard.

Ik denk nu dat ik team Bridget neig, hoewel ik haar eigenlijk niks vind. Maar als het zo gegaan is zoals ik denk dan zeker team Bridget.
Nou Bridget wordt overal aardig uitgekotst.
Als het ze een rotzorg zou zijn, zou ze geen kort geding aangespannen hebben en daar een beetje dramatisch zitten doen. Met dat kort geding heeft ze toch wel een flinke deuk opgelopen, al die details. :') En zou Antwee niet zo'n bericht op insta hebben geplaatst.
Die twee zijn gewoon niet al te snugger. :P
Daarbij kruipt de arrogantie bij Antwee er nogal vanaf.
En al die foto s die ze plaatsen, dat filmpje waar Antwee haar nogal hardhandig vastpakt en vervolgens haar mond vol blaft, is niet voor niks verwijderd.

Hij kan ook maar beter een woordvoerder nemen want als hij zélf spreekt, maakt hij zichzelf nogal belachelijk.
Oh en daarbij hebben ze zich wel heel onschuldig voor proberen te doen. " we zien elkaar nog maar één week " . Tuurlijk :')
Dat kettinkje van Bridget en al die Hazes hints in de weken daarvoor waren gewoon toeval. :7 :+
pi_190841054
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 11:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het zullen Antwee en Bridget een rotzorg zijn. Antwee heeft nog steeds een carrière en Brid zit nog steeds achter de desk van Boulevard.

Ik denk nu dat ik team Bridget neig, hoewel ik haar eigenlijk niks vind. Maar als het zo gegaan is zoals ik denk dan zeker team Bridget.
Ik betwijfel het. Bridget hing jankend aan de telefoon bij Olcay toen het hele verhaal naar buiten kwam. En als je echt niets geeft om de buitenwereld, hoef je ook niet vlak na de jaarwisseling een kleffe foto de wereld in te slingeren met een tekst over liefde.
pi_190841099
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 11:30 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Dit schreef ik weken geleden al! Dat Mo precies weet wat ze post.
Antwee wijst zijn vinger naar de media maar het is toch echt Mo die naar buiten heeft gebracht dat hij een ander had.
Ze had ook nog eens het geluk dat Antwee en Bridget niet al te snugger overkwamen.
Er was ook geen overleg geweest op de manier waarop hij het naar buiten bracht , en die app waarin hij schreef dat hij een ander had ( zelf toegegeven ) is ook best respectloos.
Antwee en Bridget hebben zelf ook nog even wat olie op het vuur gegooid. En tjah toen kwam dat hele zoen verhaal naar buiten, wat ook steeds erger werd. Etc. Etc.

Zie insta oud& nieuw. Antwee pakt het wéér niet echt handig aan.
Mo plaatst vervolgens een bericht waardoor ze nog geliefder zal worden.
Precies, ze hoefte niks te doen. Alleen maar achterover te zitten en de drie uitgekotste musketiers misdroegen zich wel. Ondertussen verscheen de dappere vrouw op een showbizzfeestje waar iedereen haar moed bejubelde. Maar waar ze zonder die kleuter-degene die ze enkele jaren geleden geschikt achtte om een gezin mee te stichten- natuurlijk nooit geweest was.
pi_190841423
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 08:26 schreef aeaeae het volgende:

[..]

En dat is niet omdat je de hele dag hier en op insta zit te f5’en? Buiten dit topic kom ik namelijk nergens foto’s tegen van de hoofdrolspelers.
Nee , helaas ik hoef maar op de Telegraaf of AD te kijken en je ziet haar. :'(
pi_190841429
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 09:02 schreef static het volgende:

[..]

Onzin. Ze was al vrij actief op o.a. Insta en Youtube.
YouTube kijk ik niet , vandaar dat ik het benoem zie hierboven
pi_190841439
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 09:12 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat zal best, maar daar zit ik niet/kijk ik nooit.
AD wel kennelijk, en die posten het nu door naar hun eigen site/app.
Ah gelukkig zie jij het ook :)
pi_190841455
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind ze leuk bij elkaar. Ik hoef ze niet constant (zoenend) samen te zien, maar ik zoek dat dan ook niet op :) En dat opgehemel van Monique komt mijn strot nu wel een beetje uit. Hun relatie scheen al maanden niet te lopen, dus dat er één een andere liefde vindt is gewoon een logische stap.

Ik denk dat Mo dat heel slim gespeeld heeft, dat instabericht met de bekendmaking dat Antwee een ander heeft. Ze heeft het zo laten overkomen dat ze bedrogen is, maar volgens mij ligt dat net wat anders.
Ik weet voor de volle 100% dat dit niet het geval is.
En je hoort Monique ook nergens over klagen toch. Het zijn de reacties niet Monique.
pi_190841462
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 10:48 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]

Stukje voorkant Story O-)

Best wel een snelle familie die Hazesclan, met dat samenwonen :Y
Oei dat gaat snel.
pi_190841483
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 11:58 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik betwijfel het. Bridget hing jankend aan de telefoon bij Olcay toen het hele verhaal naar buiten kwam. En als je echt niets geeft om de buitenwereld, hoef je ook niet vlak na de jaarwisseling een kleffe foto de wereld in te slingeren met een tekst over liefde.
En hard naar de rechter toe snellen en daar huilde huillie gaan doen .

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuttebella op 02-01-2020 12:55:14 ]
pi_190841548
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 10:48 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]

Stukje voorkant Story O-)

Best wel een snelle familie die Hazesclan, met dat samenwonen :Y
Samenwonen?? Zou ze een nieuw bed hebben gekocht? Anders moet ze wéér naar een hotelkamer. :+
pi_190841550
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 11:48 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Nou Bridget wordt overal aardig uitgekotst.
Als het ze een rotzorg zou zijn, zou ze geen kort geding aangespannen hebben en daar een beetje dramatisch zitten doen. Met dat kort geding heeft ze toch wel een flinke deuk opgelopen, al die details. :') En zou Antwee niet zo'n bericht op insta hebben geplaatst.
Die twee zijn gewoon niet al te snugger. :P
Daarbij kruipt de arrogantie bij Antwee er nogal vanaf.
En al die foto s die ze plaatsen, dat filmpje waar Antwee haar nogal hardhandig vastpakt en vervolgens haar mond vol blaft, is niet voor niks verwijderd.

Hij kan ook maar beter een woordvoerder nemen want als hij zélf spreekt, maakt hij zichzelf nogal belachelijk.
Oh en daarbij hebben ze zich wel heel onschuldig voor proberen te doen. " we zien elkaar nog maar één week " . Tuurlijk :')
Dat kettinkje van Bridget en al die Hazes hints in de weken daarvoor waren gewoon toeval. :7 :+
Dit dus, Maasland was die wilde dat André het naar buiten bracht , hij had willen wachten.
Maar zij wilde dat niet dus de sump deed wat zij wilde.

Waar hier wordt beweerd dat Monique het met opzet doet , is echter onjuist.
Monique is hier nog de enige die niks zegt of post .
Dat kan ik van Maasland , André en Raggel niet zeggen.
pi_190841589
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:40 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Ik weet voor de volle 100% dat dit niet het geval is.
En je hoort Monique ook nergens over klagen toch. Het zijn de reacties niet Monique.
Dat begrijp ik dus ook niet. Monique vertelde alleen dat hij per app meedeelde dat hij iemand anders had leren kennen en dat het nogal pijnlijk was. Verder heeft zij er niets over gezegd, en zijn het volgers en media die alles enorm hebben opgeblazen. Dat het naar buiten werd gebracht heeft ze aan Bridget te danken.
pi_190841596
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:50 schreef Annagh het volgende:

[..]

Samenwonen?? Zou ze een nieuw bed hebben gekocht? Anders moet ze wéér naar een hotelkamer. :+
Die vrouw spreekt zich zo tegen steeds arme vriend krijgt ook maar paar uurtjes slaap .want van 4.30 tot 7.00 houd niemand vol.
pi_190841607
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:40 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Ik weet voor de volle 100% dat dit niet het geval is.
En je hoort Monique ook nergens over klagen toch. Het zijn de reacties niet Monique.
Denk dat Sunshine vooral doelt op Monique's verklaring over de breuk.
Echt klagen doet ze niet, maar ze zoekt wel bepaalde reacties/frames op en dat weet ze zelf dondersgoed. Door daags na de bekendmaking André junior met middelvinger te laten posten. Door vlak erna op een showbizzfeestje te komen waar iedereen over elkaar buitelde om haar een hart onder de riem te steken. Door haar recente post met de dankwoorden.
pi_190841633
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:55 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Denk dat Sunshine vooral doelt op Monique's verklaring over de breuk.
Echt klagen doet ze niet, maar ze zoekt wel bepaalde reacties/frames op en dat weet ze zelf dondersgoed. Door daags na de bekendmaking André junior met middelvinger te laten posten. Door vlak erna op een showbizzfeestje te komen waar iedereen over elkaar buitelde om haar een hart onder de riem te steken. Door haar recente post met de dankwoorden.
Dat ze de foto met de middelvinger plaatste begrijp ik wel, al had ze dat waarschijnlijk beter niet kunnen doen. Als ze niet naar het feestje was gegaan was er weer beweerd dat ze zielig in een hoekje zat te huilen. Wat ze ook doet of niet doet, goed is het nooit.
pi_190841656


[ Bericht 100% gewijzigd door Annagh op 02-01-2020 12:58:42 ]
pi_190841680
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:55 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Denk dat Sunshine vooral doelt op Monique's verklaring over de breuk.
Echt klagen doet ze niet, maar ze zoekt wel bepaalde reacties/frames op en dat weet ze zelf dondersgoed. Door daags na de bekendmaking André junior met middelvinger te laten posten. Door vlak erna op een showbizzfeestje te komen waar iedereen over elkaar buitelde om haar een hart onder de riem te steken. Door haar recente post met de dankwoorden.
De verklaring van de breuk had Monique alle recht toe daar zij via de media kwam te weten dat hij het naar buiten had gebracht niet door André zelf. Een dag later met wie wist Monique ook niet dat hij dat zou doe En ondanks alle foto’s van dat bagger stel nog niks zeggen .vind ik netjes.
pi_190841714
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:59 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

De verklaring van de breuk had Monique alle recht toe daar zij via de media kwam te weten dat hij het naar buiten was gebracht niet door André zelf. Een dag later met wie wist Monique ook niet dat hij dat zou doen . En ondanks alle foto’s van dat bagger stel nog niks zeggen .vind ik netjes.
Ze had alle recht hoor, ik beweer nergens anders. Maar haar bericht heeft wel degelijk bijgedragen aan het frame dat ze is verlaten voor Bridget.
pi_190841752
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:02 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ze had alle recht hoor, ik beweer nergens anders. Maar haar bericht heeft wel degelijk bijgedragen aan het frame dat ze is verlaten voor Bridget.
Klopt , en terecht daar ze in het begin van de relatie ook daar haar en André was bezeikt.
Luister naar zijn lied in zijn begin carrière naar Niet voor Lief! Dat gaat over hem en Monique daar zingt hij ook hoe een eikel hij was in het begin.
pi_190841770
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:56 schreef Annagh het volgende:

[..]

Dat ze de foto met de middelvinger plaatste begrijp ik wel, al had ze dat waarschijnlijk beter niet kunnen doen. Als ze niet naar het feestje was gegaan was er weer beweerd dat ze zielig in een hoekje zat te huilen. Wat ze ook doet of niet doet, goed is het nooit.
Ik zeg toch niet dat het niet goed is, ze gaat haar gang maar lekker. Ik begrijp het ook best dat ze dingen doet uit rancune, zou zelf nog veel erger zijn. Maar er wordt soms gedaan alsof zij vol klasse zit en nergens op reageert, en dat lijkt me niet juist.
pi_190841780
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:59 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

De verklaring van de breuk had Monique alle recht toe daar zij via de media kwam te weten dat hij het naar buiten had gebracht niet door André zelf. Een dag later met wie wist Monique ook niet dat hij dat zou doe En ondanks alle foto’s van dat bagger stel nog niks zeggen .vind ik netjes.
Ik denk dat Monique gewiekster is dan dat jij denkt :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')