Mmmh zalig. Eet smakelijkquote:Op zondag 29 december 2019 19:05 schreef Isorden het volgende:
Oeh, de lasagna is klaar hier....
ff Garfield gaan spelen![]()
![]()
![]()
Sowieso alles van Jim Steinmanquote:Op zondag 29 december 2019 19:07 schreef Homdeck het volgende:
Meatloaf is over the top kitsch. Maar ook wel weer lekker.
Ik nog niet. Bedenk me net dat ik eigenlijk ook niet heb ontbeten of geluncht. Heb chocolaatjes gehad..quote:
Zijn er drie wedstrijden na elkaar dan?quote:Op zondag 29 december 2019 19:07 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga nog even voetbal kijken tot dit nummer beëindigd is.
Die videoclip was intrigrerend.quote:Op zondag 29 december 2019 19:08 schreef djenneke het volgende:
Wat een bombastisch pokkenummer is dit toch zeg. Dat stond toen een jaar op 1 ofzo. Nooit begrepen.
Zou je bijna denken, met hoe ontiegelijk lang hij die nummers laat duren.quote:Op zondag 29 december 2019 19:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zijn er drie wedstrijden na elkaar dan?
Salade bestellenquote:Op zondag 29 december 2019 19:08 schreef Strani het volgende:
En nog steeds weten we niet wat hij nou precies niet zou doen voor liefde.
Ik heb dit net snel opgezocht. OMFG wat is deze?! Ahahahahaja wat een wausige plaatquote:Op zondag 29 december 2019 19:03 schreef MTheBassman het volgende:
Hocus Pocus wordt echt puur genot.
Dit is het moment dat echt de epitoom van genotsplaatjes beginnen te komen
Een muzikaal meesterwerk uit ons eigen kikkerlandje, voor de verandering.quote:Op zondag 29 december 2019 19:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb dit net snel opgezocht. OMFG wat is deze?! Ahahahahaja wat een wausige plaat
Sooner or later you'll be screwing aroundquote:Op zondag 29 december 2019 19:08 schreef Strani het volgende:
Ik kan hier dus echt niet naar luisteren zonder dat m'n maag zich omdraaitquote:Op zondag 29 december 2019 19:07 schreef Homdeck het volgende:
Meatloaf is over the top kitsch. Maar ook wel weer lekker.
Het ging iig niet over wat iedereen dacht, las ik laatst ergensquote:Op zondag 29 december 2019 19:08 schreef Strani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |