Er zijn ook eigenlijk drie Fleetwood Macs, door de jaren heen. Ze klinken alledrie anders.quote:Op zondag 29 december 2019 17:52 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vaak dat ik niet door heb dat een Fleetwood Mac nummer van Fleetwood Mac is, zoals ook deze
Ik heb een gezellige kerst gehad.quote:Op zondag 29 december 2019 17:51 schreef essnhills het volgende:
Tell me lies tell me sweet little lies![]()
![]()
![]()
![]()
De Rico soundbyte is echt supergrappig.quote:
Dat zijn geen lieve kleine leugentjesquote:
Aha, vandaar HOOGkarspel natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er staat zo'n helling ergens in Hoogkarspel
Dit is inderdaad onverklaarbaarquote:Op zondag 29 december 2019 17:52 schreef Kanaroe het volgende:
Ik heb een hekel aan Fleetwood Mac, onverklaarbaar, mijn excuses
Ik zit nu op een kleine 30 uur. Nog een paar te gaanquote:Op zondag 29 december 2019 17:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu bezig?
Twan is ook onlangs begonnen met lessen. H
Je ziet het ook, als je de tv aan hebt staan.quote:Op zondag 29 december 2019 17:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nu ik het weet hoor je trouwens wel veel te goed dat die sidechick de zus van Olcay is..
beter nummer ook.quote:Op zondag 29 december 2019 17:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
A Day in the Life vorig jaar op 1 was weer eens wat anders inderdaad
Ze is wel knapper dan Olcay zelf. Veel lievere uitstraling.quote:Op zondag 29 december 2019 17:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nu ik het weet hoor je trouwens wel veel te goed dat die sidechick de zus van Olcay is..
quote:
Oh nu ik dit weet zie ik het ook meteen. Vroeg me al af waarom ze me zo bekend voorkwamquote:Op zondag 29 december 2019 17:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
En Dolly Parton slaapt op d'r buik.
Freddie houdt niet van dikke konten.quote:Op zondag 29 december 2019 17:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
En Dolly Parton slaapt op d'r buik.
Jij snapt hemquote:Op zondag 29 december 2019 17:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aha, vandaar HOOGkarspel natuurlijk.
ga ik even doen, ikv erwacht een wat ordinair vrouwtjequote:Op zondag 29 december 2019 17:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je ziet het ook, als je de tv aan hebt staan.
Natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2019 17:54 schreef ShevaJB het volgende:
Staat het nummer The Chain ook in de lijst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |