Dan nog. Denk eens na bij het kiezen van je platen.quote:Op zondag 29 december 2019 17:50 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Omdat de stemperiode begin december is
Waar vanaf precies?quote:Op zondag 29 december 2019 17:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben aan het lessen![]()
Schiet al aardig op, afgelopen keer reden we naar Amsterdam om daar ook eens gereden te hebben en hij heeft nul keer ingegrepen![]()
Begin februari afrijden
Allemaal aan de leverbeschadigingquote:Op zondag 29 december 2019 17:50 schreef Isorden het volgende:
Maargoed dat we dit jaar nog niet het intro/outro drink spel met gijs hebben gespeeld
'In dit huis ...'quote:Op zondag 29 december 2019 17:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Omdat je iemand bent die bij de Xenos zo'n gezellig 'happy home' bordje koopt.
Het mag ook openbaar gevonden wordenquote:Op zondag 29 december 2019 17:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik vind dit stiekem een heel cool nummer :$
3x dit uurquote:Op zondag 29 december 2019 17:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ligt het aan mij of is er veel Fleetwood Mac?
Kun je nagaan als het in de zomer is, Heb je despacito en alles erin nvm ik kom er nu achter dat die er al in staatquote:Op zondag 29 december 2019 17:50 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Omdat de stemperiode begin december is
Gijs is een goede DJ.quote:Op zondag 29 december 2019 17:51 schreef essnhills het volgende:
Tell me lies tell me sweet little lies![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe lang ben je nu bezig?quote:Op zondag 29 december 2019 17:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schiet al aardig op, afgelopen keer reden we naar Amsterdam om daar ook eens gereden te hebben en hij heeft nul keer ingegrepen![]()
Begin februari afrijden
A Day in the Life vorig jaar op 1 was weer eens wat anders inderdaadquote:Op zondag 29 december 2019 17:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
En black stond op 1. Ook niet terecht.
Er staat zo'n helling ergens in Hoogkarspelquote:
Dit uur welquote:Op zondag 29 december 2019 17:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ligt het aan mij of is er veel Fleetwood Mac?
quote:Op zondag 29 december 2019 17:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Begin februari afrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |