Ketnetkroketquote:Op zondag 29 december 2019 15:34 schreef Zipportal het volgende:
België ligt eruit, u kunt nu overschakelen naar Ketnet.
Veel te lang format voor subtoppers om van Mvg te winnen.quote:Op zondag 29 december 2019 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer, daar gaf Dimitri het echt weg. Knap gedaan op het einde door Aspinall. Tegen vGerwen moet hij dat consistent gaan volhouden.
Kutsite, gewoon kut.quote:Op zondag 29 december 2019 15:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Je post te snel 2x achter elkaar aids.
Ja precies. Aspinall gaat het mvg over een hele wedstrijd ook niet moeilijk maken.quote:Op zondag 29 december 2019 15:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Veel te lang format voor subtoppers om van Mvg te winnen.
Wij juichen voor Humphries, Price en Labanauskas!quote:
Dat ging nog verrassend vaak fout voor iets dat je zag gebeuren.quote:Op zondag 29 december 2019 15:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat zat altijd voor Samson en Gert. Godverdomme.
Ik denk dat Aspinall gewoon over een dergelijk format MvG het moeilijk kan gaan maken.quote:Op zondag 29 december 2019 15:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Veel te lang format voor subtoppers om van Mvg te winnen.
Broodje ketnetkroket voor je.quote:Op zondag 29 december 2019 15:34 schreef Zipportal het volgende:
België ligt eruit, u kunt nu overschakelen naar Ketnet.
Jij bent niet goedquote:Op zondag 29 december 2019 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Aspinall gewoon over een dergelijk format MvG het moeilijk kan gaan maken.
Voorlopig laat hij toch echt wat anders zien.quote:Op zondag 29 december 2019 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Aspinall gewoon over een dergelijk format MvG het moeilijk kan gaan maken.
Nee hoorquote:
Dan moet Mvg niet zijn top halen. Als hij gooit zoals tegen Bunting kan alleen Pricebin topvorm hem een wedstrijd bieden.quote:Op zondag 29 december 2019 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat dan? "Ik vind het heel teleurstellend dat je zo kunt denken"? Nou, dan datquote:
Top bedankt. Zou wat zijn als Durrant wint met Lakeside op zijn gat haha.quote:Op zondag 29 december 2019 15:35 schreef Nober het volgende:
@:mabo11 Nog zeven over.
Van Gerwen (1)/Labanauskas v Aspinall (12)
Humphries/Wright (7) v * Durrant (27)/Price (3)
* Durrant is de BDO Wereldkampioen van 2017, 2018 en 2019.
Bekrompen figuur.quote:Op zondag 29 december 2019 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dan? "Ik vind het heel teleurstellend dat je zo kunt denken"? Nou, dan dat
Erg teleurstellend dat de erg sympathieke @GurneyIsBestOke etc.quote:Op zondag 29 december 2019 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dan? "Ik vind het heel teleurstellend dat je zo kunt denken"? Nou, dan dat
wutquote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Hadden Herbert en Martin het schema baanrecord er niet bij of wat? Dat was toch al ronden voor de finish duidelijk dat dat er niet in zat, met die slotrondes van Roest?
JAAAAAAAA VERKEERDE TOPIC.quote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Hadden Herbert en Martin het schema baanrecord er niet bij of wat? Dat was toch al ronden voor de finish duidelijk dat dat er niet in zat, met die slotrondes van Roest?
Nou zit je normaal al wat te raaskallen maar dit gaat ver hoorquote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Bedankt Hans.quote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef heywoodu het volgende:
HEYWOODU WAKKER WORDENquote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef heywoodu het volgende:
??quote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef heywoodu het volgende:
En met hulp (al dan niet van de pedofiele of verkrachtende 'wrapper')quote:Op zondag 29 december 2019 15:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat ging nog verrassend vaak fout voor iets dat je zag gebeuren.
Wat is de luchtcirculatie in Ally Pally?quote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Rondjes 180 linkerbaanquote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is de luchtcirculatie in Ally Pally?
Ze moeten gewoon op de counter spelenquote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Die 170 wist ze toch flink te verrassen.quote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Ok boomerquote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Arsenal vs Chelsea > Wright vs Humpriesquote:Op zondag 29 december 2019 15:54 schreef mabo11 het volgende:
Beter maakt Wright dit gauw af, kan ik weer terug naar ARSCHE
Hoe kom je aan al die gifjes manmanmanquote:
Waarom kruip je er nu niet terug in?quote:Op zondag 29 december 2019 15:54 schreef mabo11 het volgende:
Beter maakt Wright dit gauw af, kan ik weer terug naar ARSCHE
Rustquote:Op zondag 29 december 2019 15:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom kruip je er nu niet terug in?
RTL7Shop.nlquote:Op zondag 29 december 2019 15:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Hoe kom je aan al die gifjes manmanman
Wat doe je hier danquote:Op zondag 29 december 2019 15:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Arsenal vs Chelsea > Wright vs Humpries
Over wie gaat dit?quote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
En met hulp (al dan niet van de pedofiele of verkrachtende 'wrapper')
https://www.nieuwsblad.be/cnt/gmpsdm87quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Wowquote:Op zondag 29 december 2019 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/gmpsdm87
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20120730_163
Die laatste is wel vrijgesproken meen ik.
Er zijn wel wat heren in dit topic die haar willen helpen daarmee.quote:Op zondag 29 december 2019 16:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Sherrock eat your pussy out
quote:Op zondag 29 december 2019 16:04 schreef PSVCL het volgende:
Overschatte darter die humpries.
Die Belg had er tenminste een wedstrijd van gemaakt
Gereageerd op PSVvEL.quote:Op zondag 29 december 2019 16:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Over overschatte darters gesproken
quote:Op zondag 29 december 2019 16:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Sherrock eat your pussy out
Ook tegen Price?quote:Op zondag 29 december 2019 16:06 schreef BB-King het volgende:
Wright kan ontzettend goed speren.
Maar hij laat het altijd afweten tegen Mighty Mike.
Geen idee.quote:
Nou nou nouquote:Op zondag 29 december 2019 16:22 schreef Mani89 het volgende:
Mooie voorstelling van Wright voordat hij straks tegen MVG zijn clownsbroek weer volschijt.
Eerst tegen Prijs of Duzzaquote:Op zondag 29 december 2019 16:22 schreef Mani89 het volgende:
Mooie voorstelling van Wright voordat hij straks tegen MVG zijn clownsbroek weer volschijt.
Dat zei Raybar vorig jaar ookquote:Op zondag 29 december 2019 16:24 schreef RensAjacied het volgende:
Labanauskaswat een opponent zeg...
Veel meer ervaring is het spelen van dit soort wedstrijden.quote:Op zondag 29 december 2019 16:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Over overschatte darters gesproken
zit iets minder tussen de orenquote:Op zondag 29 december 2019 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mvg is iets andere klasse dan barney
Je geeft je dan al gewonnen dus eigenlijk een teken van zwakte bij Humphies.quote:
Ja klopt maar het was wel lief.quote:Op zondag 29 december 2019 16:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
Je geeft je dan al gewonnen dus eigenlijk een teken van zwakte bij Humphies.
Op de oche hoort het oorlog te zijn!
twitter:ochepedia twitterde op zondag 29-12-2019 om 16:26:26Peter Wright just recorded the highest set average since December 2017. 123.83 in the fourth set reageer retweet
Precies. Doet wright slimquote:Op zondag 29 december 2019 16:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
Je geeft je dan al gewonnen dus eigenlijk een teken van zwakte bij Humphies.
Op de oche hoort het oorlog te zijn!
Moet wel ergens over gaan dan hčquote:Op zondag 29 december 2019 16:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Keertje een tv-seniorentoernooitje opzetten
lekker hequote:Op zondag 29 december 2019 16:27 schreef Vriezzer het volgende:
Wauw, die roodharige mandemakers mevrouw.
Makkelijk praten voor jou, jij bent op dat vlak zo beperkt dat er weinig te bespelen valt.quote:
HET IS OORLOG.twitter:180deRuiter twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 23:48:58Vanavond droom ik over het wakker maken van mijn zoontje in een wereld zonder Trump, Wilders, Kuzu, of escaleerde Turkse protesten in R'dam. reageer retweet
Sow dan.quote:Op zondag 29 december 2019 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Makkelijk praten voor jou, jij bent op dat vlak zo beperkt dat er weinig te bespelen valt.
En dan Barnie met zelfmoordneigingen als hij eruit gaat tegen een demente Fil Teler.quote:Op zondag 29 december 2019 16:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Keertje een tv-seniorentoernooitje opzetten
Klopt.Je bent bij voorbaat al kansloos tegen mij.quote:Op zondag 29 december 2019 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Makkelijk praten voor jou, jij bent op dat vlak zo beperkt dat er weinig te bespelen valt.
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd.quote:Op zondag 29 december 2019 16:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dreigt die klote Wright gewoon toch de halve finale te halen met zulk matig spel dit jaar
Ben jij ook kaal en draag je een groen shirt?quote:Op zondag 29 december 2019 16:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt.Je bent bij voorbaat al kansloos tegen mij.
Niels stemt ook fvdquote:Op zondag 29 december 2019 16:30 schreef Zipportal het volgende:
HET IS OORLOG.twitter:180deRuiter twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 23:48:58Vanavond droom ik over het wakker maken van mijn zoontje in een wereld zonder Trump, Wilders, Kuzu, of escaleerde Turkse protesten in R'dam. reageer retweet
Onder zijn bed ontmoet hij Helga, een vrouw die minstens even autistisch is als hij. Samen nemen ze een bad en wat er dan gebeurt, zal je verbazen..quote:
Muah toch redelijk vaak tot de laatste set tochquote:Op zondag 29 december 2019 16:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Het is niet het WK van de spannende potjes.
Tegen zoals Wright nu staat te speren hebben er ook weinig wat in te brengenquote:Op zondag 29 december 2019 16:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Het is niet het WK van de spannende potjes.
Ik las 'z'n onderbroek gaat uit'quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 16:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zoeken op afbeelding geeft Chizzy #wistjedatje
Die van mij is inmiddels weer aan.quote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik las 'z'n onderbroek gaat uit'
Niet op clowns kickenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |