Ketnetkroketquote:Op zondag 29 december 2019 15:34 schreef Zipportal het volgende:
België ligt eruit, u kunt nu overschakelen naar Ketnet.
Veel te lang format voor subtoppers om van Mvg te winnen.quote:Op zondag 29 december 2019 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer, daar gaf Dimitri het echt weg. Knap gedaan op het einde door Aspinall. Tegen vGerwen moet hij dat consistent gaan volhouden.
Kutsite, gewoon kut.quote:Op zondag 29 december 2019 15:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Je post te snel 2x achter elkaar aids.
Ja precies. Aspinall gaat het mvg over een hele wedstrijd ook niet moeilijk maken.quote:Op zondag 29 december 2019 15:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Veel te lang format voor subtoppers om van Mvg te winnen.
Wij juichen voor Humphries, Price en Labanauskas!quote:
Dat ging nog verrassend vaak fout voor iets dat je zag gebeuren.quote:Op zondag 29 december 2019 15:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat zat altijd voor Samson en Gert. Godverdomme.
Ik denk dat Aspinall gewoon over een dergelijk format MvG het moeilijk kan gaan maken.quote:Op zondag 29 december 2019 15:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Veel te lang format voor subtoppers om van Mvg te winnen.
Broodje ketnetkroket voor je.quote:Op zondag 29 december 2019 15:34 schreef Zipportal het volgende:
België ligt eruit, u kunt nu overschakelen naar Ketnet.
Jij bent niet goedquote:Op zondag 29 december 2019 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Aspinall gewoon over een dergelijk format MvG het moeilijk kan gaan maken.
Voorlopig laat hij toch echt wat anders zien.quote:Op zondag 29 december 2019 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Aspinall gewoon over een dergelijk format MvG het moeilijk kan gaan maken.
Nee hoorquote:
Dan moet Mvg niet zijn top halen. Als hij gooit zoals tegen Bunting kan alleen Pricebin topvorm hem een wedstrijd bieden.quote:Op zondag 29 december 2019 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat dan? "Ik vind het heel teleurstellend dat je zo kunt denken"? Nou, dan datquote:
Top bedankt. Zou wat zijn als Durrant wint met Lakeside op zijn gat haha.quote:Op zondag 29 december 2019 15:35 schreef Nober het volgende:
@:mabo11 Nog zeven over.
Van Gerwen (1)/Labanauskas v Aspinall (12)
Humphries/Wright (7) v * Durrant (27)/Price (3)
* Durrant is de BDO Wereldkampioen van 2017, 2018 en 2019.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |