staat Mieke Telkamp er nog in ? Denk dat ik die wel wil op m'n uitvaartquote:Op zondag 29 december 2019 14:09 schreef Strani het volgende:
Morning has Broken werd tot verbazing van m'n ooms gespeeld op de begrafenis van m'n oma een paar jaar geleden.
quote:
Zorro!quote:
Fair play. Ik snap wat je bedoelt. Ik moet ook altijd eerlijk zeggen dat ik als fan niet geheel objectief ben...quote:Op zondag 29 december 2019 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wonderwall heeft wel een mooie, cheesy tekst en ik snap heel goed dat mensen daarvoor vallen. Het is ook gewoon overbekend en daardoor populair, en heeft iets waardoor je het heel makkelijk mee kunt zingen.
Ik vind Wonderwall verder ook overrated hoorAlleen meer onder het plebs, Champagne Supernova vind ik overrated onder de snobs.
Middag, andere zorroquote:
Blof en Borsatan ook wel een beetje..quote:Op zondag 29 december 2019 14:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch zijn die dialectnummers en oudjes van Streisand/Diamond/Sinatra wel noteringen die de Top 2000 de Top 2000 maken
Ikzelf vond WTSMG nog beter. Morning Glory, pffff. Bizar.quote:Op zondag 29 december 2019 14:08 schreef jrwl het volgende:
Definitely Maybe van Oasis, misschien wel het beste album ooit gemaakt. Live forever, Supersonic etc etc etc. Man man, wat een absoluut koningen album
Uitstékende keuze meneer!quote:Op zondag 29 december 2019 14:09 schreef het_fokschaap het volgende:
Mieke Telkamp [..] Denk dat ik die wel wil op m'n uitvaart
quote:Op zondag 29 december 2019 14:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
In NWS las ik dat daar nu "Aïsha" door de straten schalt.
Nee, volgens mij heeft die er zelfs nooit in gestaan (maar ik laat me graag corrigeren).quote:Op zondag 29 december 2019 14:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
staat Mieke Telkamp er nog in ? Denk dat ik die wel wil op m'n uitvaart
Die heb je in de Top 4000 ook welquote:Op zondag 29 december 2019 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blof en Borsatan ook wel een beetje..
Hmm, The Cats, dan. En priegelprog.quote:Op zondag 29 december 2019 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die heb je in de Top 4000 ook wel
Ja, maar veel liever een grotere variatie van Nederlandstalige artiesten.quote:Op zondag 29 december 2019 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blof en Borsatan ook wel een beetje..
Vooruitquote:Op zondag 29 december 2019 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm, The Cats, dan. En priegelprog.
Ik had het over de cover van kalende Cheb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |