Hele album is fabuleus, evenals de opvolgerquote:Op zondag 29 december 2019 11:25 schreef El-Stinho het volgende:
Erg mooi inderdaad. Moet er denk ik nog eens naar luisteren om het echt binnen te laten komen.
quote:Op zondag 29 december 2019 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is bij ons nou bij Where the wild roses grow.
Ik heb tegenwoordig wel wat vinyl van Pink Floyd e.d. maar het meeste is gewoon housemuziekquote:Op zondag 29 december 2019 11:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wel een leuke om te testen ik heb zeker wel wat nummers van de top2000 op plaat in de kast staan
quote:
Voordat de AIVD denkt dat ik dit meen: Het was een grapje, jongens!quote:
Godsamme.quote:
dabedoelikquote:
Tof! Ik ben nooit geweest.quote:Op zondag 29 december 2019 11:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mijn moeder is groot fan van Tina en ik heb het ook ontzettend veel gehoord daardoor en ben ook in 2009 naar het concert geweest. Mijn moeder was dit jaar echt The best voor mij daarom heb ik er op gestemd
Dit klinkt eeeh... apart.quote:
Leuke mama appelsap weer, wanneer komt die?quote:Op zondag 29 december 2019 11:27 schreef Cee het volgende:
Ik heb niks met Linkin Park maar dit doet me wel wat.![]()
![]()
(Heheh flikkers flikkers)
nu netquote:Op zondag 29 december 2019 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke mama appelsap weer, wanneer komt die?
Niks met dochters van Armand of Willie Nelson te makenquote:
Ja wil ook naar de musicalquote:Op zondag 29 december 2019 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tof! Ik ben nooit geweest.Ik ga in februari wel naar de musical.
Herkenbaarquote:Op zondag 29 december 2019 11:28 schreef Koen66 het volgende:
Toch wel apart, ik luister ieder jaar wel een uurtje hier en daar en telkens komen er nummers langs waar is echt nog nooit gehoord heb
Ervoor al.quote:Op zondag 29 december 2019 11:28 schreef LTVDK het volgende:
Deze van LP zegt me echt helemaal niks, was dit die ene die toen speciaal was uitgekomen toen Chester het loodje legde?
Vooral omdat dit een van de laatste nummers is die ze hebben gemaakt voordat Chester er mee ophield zeg maarquote:Op zondag 29 december 2019 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind dit nog wel oke, ik snap wel dat dit binnenkomt bij fans.
Ook bij niet-fans, boh, komt deze even binnen nu zeg.quote:Op zondag 29 december 2019 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heet je vriendin toevallig Elise of iets wat er op lijkt?quote:Op zondag 29 december 2019 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voordat de AIVD denkt dat ik dit meen: Het was een grapje, jongens!
Hier ook, prefereer wel Numb of In The End als het om LP aan gaatquote:Op zondag 29 december 2019 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welkom bij de bejaardenclubquote:Op zondag 29 december 2019 11:28 schreef Koen66 het volgende:
Toch wel apart, ik luister ieder jaar wel een uurtje hier en daar en telkens komen er nummers langs waar is echt nog nooit gehoord heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |