Private Investigations?quote:Op zondag 29 december 2019 11:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]Dat wist ik niet! maar dat verklaard wel dat er in een Dire straits nummer (ik weet nu ff niet welke) echt een tekst zit die me altijd enorm aan Private dancer doet denken.
Ach zo heb ik ook een platenkast volstaan waarvan er waarschijnlijk niet eentje in deze lijst staat.quote:Op zondag 29 december 2019 11:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit nummer is wel exemplarisch voor de top2000 een goed nummer maar ontzettend kabbelend, eigenschappen als rustig kabbelend etc kunnen bij het grootste gedeelte van de lijst geplaatst worden
Het is zo'n lijst waar je geen 'last' van hebt als hij opstaat, laat ik nou van lastige muziek houden
barbaar.... zo mooi klein liedjequote:Op zondag 29 december 2019 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even de was in de droger doen.... voordat ik in slaap val.
Dat is top 100 materiaal/quote:Op zondag 29 december 2019 11:22 schreef Spies het volgende:
Damien Rice
Heb gestemd op It Takes a Lot to Know a Man. Mocht niet baten helaas.
Mijn moeder is groot fan van Tina en ik heb het ook ontzettend veel gehoord daardoor en ben ook in 2009 naar het concert geweest. Mijn moeder was dit jaar echt The best voor mij daarom heb ik er op gestemdquote:Op zondag 29 december 2019 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was vroeger een groot fan van Tina Turner en ik vind haar nog steeds erg goed. Maar dit nummer vond ik niet zoveel aan.
Toen had ie net dat fabelachtige optreden op DTRH, toch?quote:
Your Ghost isquote:Op zondag 29 december 2019 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk ik wel het mooiste liedje wat Suzan en Freek ooit gemaakt hebben, of misschien Your Ghost.
Van mij welquote:Op zondag 29 december 2019 11:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lisa mag niet meedoen van Radio 2
Stagiaires...quote:Op zondag 29 december 2019 11:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lisa mag niet meedoen van Radio 2
Vergeet Some Velvet Morning nietquote:Op zondag 29 december 2019 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk ik wel het mooiste liedje wat Suzan en Freek ooit gemaakt hebben, of misschien Your Ghost.
Zo klinkt het ookquote:Op zondag 29 december 2019 11:23 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind dit altijd zo deprimerend klinken.
Als het aan mij ligt niet.quote:Op zondag 29 december 2019 11:23 schreef Dagoduck het volgende:
Volgend jaar staat ie er nog maar met één nummer in.
Ja hierbuiten ook al steeds.quote:
Dat is bij ons nou bij Where the wild roses grow.quote:Op zondag 29 december 2019 11:24 schreef Cee het volgende:
Jaarlijkse anekdote dat ik tijdens Valentijnsuitzending van Timur live in de show mocht uitleggen waarom het vrij onhandig was dat een jongen dit nummer opdroeg aan zijn vriendin met wie hij al een jaar gelukkig samen was en dat dit ‘hun’ nummer was.
Wel een leuke om te testen ik heb zeker wel wat nummers van de top2000 op plaat in de kast staanquote:Op zondag 29 december 2019 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach zo heb ik ook een platenkast volstaan waarvan er waarschijnlijk niet eentje in deze lijst staat.
Succes.quote:
Drenthe ging je heen toch?quote:Op zondag 29 december 2019 11:25 schreef Bugno3 het volgende:
Bohh, genieten hoor.
Nu douchen en op pad
quote:Op zondag 29 december 2019 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is bij ons nou bij Where the wild roses grow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |