En waar Rick niet om selfies vraagtquote:Op zondag 29 december 2019 02:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan een universum waar John Ewbank niet bestaat en dat niet samenspant om het leven van HJM onnodig en compleet onverdiend kut te maken.
Het signalement is een groene uit de kluiten gewassen handpop met onverzorgd uiterlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 02:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kijk eens goed om je heen.
Wellicht staat je huis in de fik.
quote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het signalement is een groene uit de kluiten gewassen handpop met onverzorgd uiterlijk.
SOW HALLO. Ik blijf wakker. Fuck it.quote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef Gretzl het volgende:
Ik verwacht nog wel een paar uur wakker te blijven. De mooiste nacht van deze editie![]()
[ afbeelding ]
Je gaat doorhalen?quote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef Gretzl het volgende:
Ik verwacht nog wel een paar uur wakker te blijven. De mooiste nacht van deze editie![]()
[ afbeelding ]
De vrouwelijke My Way.quote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef Bugno3 het volgende:
In bed dit op en moet toch deze posten![]()
BOHHHHH
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
SOW HALLO. Ik blijf wakker. Fuck it.
Oh het is niet het komende uurquote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Ken je Baptiste W. Hamon?quote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik mag graag naar Franse popmuziek luisteren.
Therapie Taxi bijvoorbeeld, fantastisch.
Waarvan akte.
Gewoon in 2016 definitief uit de lijst gevallen, barbarenquote:Op zondag 29 december 2019 02:48 schreef Gretzl het volgende:
Zou toch liever iets van Françoise Hardy in de lijst zien dat deze overbekende Edith Piaf
Sleep well djennekequote:Op zondag 29 december 2019 02:49 schreef djenneke het volgende:
Nou, ik ga mijn bed toch ook eens opzoeken. Nog veel plezier allen en alvast welterusten!
Truste Djennekequote:Op zondag 29 december 2019 02:49 schreef djenneke het volgende:
Nou, ik ga mijn bed toch ook eens opzoeken. Nog veel plezier allen en alvast welterusten!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op zondag 29 december 2019 02:49 schreef djenneke het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 02:49 schreef djenneke het volgende:
Ik ken dit nummer in eerste instantie van de Goo Goo Dolls-versiequote:
Neen. Aanrader?quote:
Slaap lekker 19-jarige held met levenswijsheid!quote:Op zondag 29 december 2019 02:49 schreef djenneke het volgende:
Waar wacht je specifiek op?quote:
Slaap lekker Djen!quote:Op zondag 29 december 2019 02:49 schreef djenneke het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 02:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Paul WellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Friday I'm In Love m'n laatste wordt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Staat genoteerd.quote:
Of Tears for Fears?quote:Op zondag 29 december 2019 02:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Paul Weller
Ik denk dat Friday I'm In Love m'n laatste wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |