Ik wilde hem ook al makenquote:Op zondag 29 december 2019 02:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Koert Westerman zou nu een leuke woordgrap maken.
Koert en leuke grap in 1 zin. Ok.quote:Op zondag 29 december 2019 02:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Koert Westerman zou nu een leuke woordgrap maken.
quote:Op zondag 29 december 2019 02:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat zijn de personen die meestal in lockers eindigen. Helaas.
TRUTH IS SPOKEN HEREquote:Op zondag 29 december 2019 02:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die lieve eindigen juiste altijd in de kluisjes
Een leuke grap over Koertquote:
Fixed.quote:Op zondag 29 december 2019 02:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat zijn de personen die meestal in de armen van kinderlockers eindigen. Helaas.
Koertquote:Op zondag 29 december 2019 02:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een leuke grap over Koert
Dat kan wel in 1 zin
quote:Op zondag 29 december 2019 02:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat zijn de personen die meestal in lockers eindigen. Helaas.
Zeecontainer beter.quote:Op zondag 29 december 2019 02:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]nu voel ik me schuldig.
We kunnen Rick wel in een zeecontaine--- kluisje proppen
Je vergeet het belangrijkste, dartspresentator!quote:Op zondag 29 december 2019 02:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Westerman, voetbalcommentator van wedstrijden in de onderbond.
quote:Op zondag 29 december 2019 02:14 schreef mario390 het volgende:
821 Candle In The Wind '97 Elton John
820 There Is a Light That Never Goes Out The Smiths
819 Tubular Bells Mike Oldfield
818 Ain't Got No, I Got Life (Original) Nina Simone
817 Every Little Thing She Does Is Magic The Police
816 Life's What You Make It Talk Talk
815 Afscheid Nemen Bestaat Niet Marco Borsato
en op een zeilbootje ..... duwtje gevenquote:Op zondag 29 december 2019 02:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]nu voel ik me schuldig.
We kunnen Rick wel in een zeecontaine--- kluisje proppen
Laat me weten als ze winnen.quote:Op zondag 29 december 2019 02:14 schreef Kyran het volgende:
Zooooo eerste wedstrijd was genot. Nu THE Ohio State kijken(not that anyone cares, maar toch
)
ELBURGquote:Op zondag 29 december 2019 02:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welke gemeente is dat?
Wat is je favoriete college?quote:Op zondag 29 december 2019 02:14 schreef Kyran het volgende:
Zooooo eerste wedstrijd was genot. Nu THE Ohio State kijken(not that anyone cares, maar toch
)
Ik zag laatst tijdens het zappen Simon Zijigmans in de studio.quote:Op zondag 29 december 2019 02:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste, dartspresentator!
Vaar wel!quote:Op zondag 29 december 2019 02:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
en op een zeilbootje ..... duwtje geven![]()
LSU maakte gehakt van Oklahoma echt niet normaal. Weet niet of het Clemson of Ohio State wordt, maar NUL kans tegen LSU denk ik. Wat een teamquote:
Ik heb een Seahawks shirt aan, telt dat?quote:Op zondag 29 december 2019 02:14 schreef Kyran het volgende:
)
Britse tabloids zijn pure aids.quote:Op zondag 29 december 2019 02:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Diana was nog levend gezien voor haar ongeluk
Dit was echt een krantenkop van toen
Dat sowiesoquote:Op zondag 29 december 2019 02:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Britse tabloids zijn pure aids.
Ja, die deed het beter dan Marcel Maijer. Dat zegt vooral wat over Maijer.quote:Op zondag 29 december 2019 02:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zag laatst tijdens het zappen Simon Zijigmans in de studio.
Je zou voor minder.quote:
Goeie beslissing, Gianni!quote:Op zondag 29 december 2019 02:16 schreef Bugno3 het volgende:
ik weet nu al dat ik Talk Talk ook nog mee pak
Ja, daarom doet hij altijd lekker vrijgevochten, maar stiekem is het nog steeds een kleingeestige provinciaal.quote:
Je zou nu toch Meghan Markle zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 02:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Britse tabloids zijn pure aids.
LSU is Shaquille O’Neal en Ben Simmons volgens mijquote:Op zondag 29 december 2019 02:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
LSU maakte gehakt van Oklahoma echt niet normaal. Weet niet of het Clemson of Ohio State wordt, maar NUL kans tegen LSU denk ik. Wat een team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |