Van je zoenen zoenen zoenenquote:Op zondag 29 december 2019 02:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kom net terug van een oude vriendin van me. Al eeuw niet meer gezien maar ze kan nog steeds heel goed next level dronken worden.
nog lekkere sex gehad ?quote:Op zondag 29 december 2019 02:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kom net terug van een oude vriendin van me. Al eeuw niet meer gezien maar ze kan nog steeds heel goed next level dronken worden.
wat betekend Einschlafenquote:
quote:
Ze is bezet. En zoenen met haar lijkt me geen goed idee. Tof wijf hoor, maar wel eentje uit de categorie 'trubbles'.quote:
die zijn vaak wel het lekkerst.quote:Op zondag 29 december 2019 02:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze is bezet. En zoenen met haar lijkt me geen goed idee. Tof wijf hoor, maar wel eentje uit de categorie 'trubbles'.
Zoenen kan toch geen kwaad?quote:Op zondag 29 december 2019 02:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze is bezet. En zoenen met haar lijkt me geen goed idee. Tof wijf hoor, maar wel eentje uit de categorie 'trubbles'.
Eltonquote:
Haar vent zat er bij hè.quote:
#Mayoquote:
quote:
Ik kon er zelf niet op komen.quote:
Op mijn benen staan lukt nog wel, maar ik sta niet meer in voor wat ik uitkraam.quote:Op zondag 29 december 2019 02:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haar vent zat er bij hè.![]()
En ze was echt kansloos zat weer, net als vroeger. Echt niet meer op de benen kunnen staan en geen zinnig woord meer uitslaan![]()
En met koters en al zekerquote:Op zondag 29 december 2019 02:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haar vent zat er bij hè.![]()
En ze was echt kansloos zat weer, net als vroeger. Echt niet meer op de benen kunnen staan en geen zinnig woord meer uitslaan![]()
DJ Jeanquote:
moest even aan onze vriend Mark denken.quote:
Hey ouwe grommert ouwe zatlapquote:Op zondag 29 december 2019 02:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
HEE HEMAROOKWORST! VAN JE HEE VAN JE HA VAN JE HOPSASA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |