vanacht zijn ook in en uur 7 nederlandse geweestquote:Op zondag 29 december 2019 07:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Fijne liedjes. En maar één Nederlandstalig
Jij bofkont!quote:Op zondag 29 december 2019 07:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
vanacht zijn ook in en uur 7 nederlandse geweest
Ja, helaas altijdquote:Op zondag 29 december 2019 07:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Goedemorge Dotteke. Ook vroeg wakker!
IK had zo goede zin, tot ik je you tube aan klikte\Heb zo de pest aan dit soort muziek.quote:
Probiert 't dan liebe marioquote:Op zondag 29 december 2019 08:03 schreef mario390 het volgende:
de stream nu met npo start plus heb ik nog niet probiert maar de streams npo 1-3 en zapp werken
Goedemorgen, Voxs.quote:Op zondag 29 december 2019 08:03 schreef Voxs het volgende:
In your hole, in your hole
Zombie, zombie, zombie-ie-ie
What's in your hole in your hole?
Zombie, zombie, zombie-ie-ie, oh
Du, du, du, du
Du, du, du, du
Du, du, du, du
Du, du, du, du
Morguh D.quote:
Morguh Pullupquote:
Goedemorgen meneer Lucky2bastardquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 08:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik waardeer het aanbod, maar lust dat spul niet
De dag begon hier alweer met een lach na het lezen van je gemodificeerde tekst.quote:Op zondag 29 december 2019 08:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer Lucky2bastardIk had ineens dat liedje in mijn hoofd bij lezen TT
dat is in "your head,in your headquote:Op zondag 29 december 2019 08:03 schreef Voxs het volgende:
In your hole, in your hole
Zombie, zombie, zombie-ie-ie
What's in your hole in your hole?
Zombie, zombie, zombie-ie-ie, oh
Du, du, du, du
Du, du, du, du
Du, du, du, du
Du, du, du, du
Morgenquote:
O en het is zo lekkere bak koffie. Ik lust dan weer geen theequote:Op zondag 29 december 2019 08:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik waardeer het aanbod, maar lust dat spul niet
Heel goed!quote:Op zondag 29 december 2019 08:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De dag begon hier alweer met een lach na het lezen van je gemodificeerde tekst.
jaquote:Op zondag 29 december 2019 08:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is in "your head,in your head
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 29 december 2019 08:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen![]()
Is er ook een tubeje bij de tekst?
Ik heb het meerdere pogingen gegeven, maar tevergeefsquote:Op zondag 29 december 2019 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en het is zo lekkere bak koffie. Ik lust dan weer geen thee
Of niet lusten is een groot woord, vind het niet mijn ding
Zal het even mee blèrenquote:
Kan je bent niet de enigste die het niet lust.quote:Op zondag 29 december 2019 08:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het meerdere pogingen gegeven, maar tevergeefs
Kan je die serie beter volgenquote:
Niet slecht maar niet mijn smaakquote:
Muse niet?quote:
Ja lekker up tempo maar teveel gitaarquote:Op zondag 29 december 2019 08:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Muse niet?
Wel lekker up tempo drama op de vroege morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |