Sinds dat gepraat over flapjes wassen gisteren, klinken appelflapjes ineens een stuk minder aantrekkelijk....quote:Op zondag 29 december 2019 08:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik eet er ergens een keer een, nooit opoudjaar zelf eigenlijk want dan zijn het meestal al kaugomballen. Een appelflapje gaat er wel in dan
Flater in het water?quote:Op zondag 29 december 2019 08:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er staan vast zeekoeien te grazen.
quote:Op zondag 29 december 2019 08:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er staan vast zeekoeien te grazen.
Ik krijg nu juist zin in flapjesquote:Op zondag 29 december 2019 08:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Sinds dat gepraat over flapjes wassen gisteren, klinken appelflapjes ineens een stuk minder aantrekkelijk....
Dt is juist het enge. Het zit er al miljoenen jaren en met het versnelde smelten gaat dat allemaal extra vrijkomenquote:Op zondag 29 december 2019 08:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Ja eng wel. maar misschien is het een fenomeen dat altijd al er was.
Dat was ook nogal vulgair. En ik hoef niet zo nodig aan Fann's te denken.quote:Op zondag 29 december 2019 08:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Sinds dat gepraat over flapjes wassen gisteren, klinken appelflapjes ineens een stuk minder aantrekkelijk....
Dat typte ik gisteren ook.quote:Op zondag 29 december 2019 08:48 schreef cafca het volgende:
[..]
was er eigenlijk wel vastgesteld om welke flapjes het nu precies ging?quote:Op zondag 29 december 2019 08:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Lopen we straks rond met mini-kasjes op de rug die ons zuurstof verschaffen.quote:Op zondag 29 december 2019 08:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Dt is juist het enge. Het zit er al miljoenen jaren en met het versnelde smelten gaat dat allemaal extra vrijkomen
Afbakken, of helemaal zelf?quote:Op zondag 29 december 2019 08:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben broodjes aan het bakken voor de 5e kerstdaglunch met mijn zussen straks
Dan eucalyptus graag. Thijm heb ik al voldoende geroken.quote:Op zondag 29 december 2019 08:52 schreef Voxs het volgende:
Met smaken: Thijm plantje er in, of eucalyptus.
Sommige dingen moet je niet willen wetenquote:Op zondag 29 december 2019 08:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
was er eigenlijk wel vastgesteld om welke flapjes het nu precies ging?
Lekker!quote:Op zondag 29 december 2019 08:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Zelf bakken. Witte bolletjes, met sesam en pompoenpitten en kaas-uienbroodjes
That’s it!quote:Op zondag 29 december 2019 08:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op zondag 29 december 2019 08:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Voxs heeft nog oliebollen overquote:Op zondag 29 december 2019 08:55 schreef D. het volgende:
[..]
That’s it!
Nu moet ik echt wat gaan eten
Was aan het scrollen en ineens verscheen het volgende:quote:Op zondag 29 december 2019 08:54 schreef Voxs het volgende:
oh dat doet mij denken, kijk hoe geweldig deze https://www.messynessychi(...)HFIKpfexaodLRi3Rq-zI
quote:Op zondag 29 december 2019 08:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik klik altijd instant zo'n site weg jaquote:Op zondag 29 december 2019 08:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was aan het scrollen en ineens verscheen het volgende:
DON’T BE A TOURIST HERE ANYMORE
Zo'n hekel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |