Het is ook nog geen oudjaarquote:Op zondag 29 december 2019 08:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok vooruit, kwark it is.
Ik ga vandaag wel een goede bol eten want heb er dit jaar nog geeneen gehad
Dan zit ik allang proppievolquote:
Ja, gelukkig. Beetje winter is goedquote:Op zondag 29 december 2019 08:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi ja en het heeft weer best gevroren ook.
Ik eet er ook wel een. Niet als ontbijt. Die dingen moeten toch op.quote:Op zondag 29 december 2019 08:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok vooruit, kwark it is.
Ik ga vandaag wel een goede bol eten want heb er dit jaar nog geeneen gehad
Mooi, maar beloofd niet veel goedsquote:Op zondag 29 december 2019 08:39 schreef Voxs het volgende:
@:prisha https://www.theguardian.c(...)-bubbles-in-pictures
Vol met bollen?quote:Op zondag 29 december 2019 08:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zit ik allang proppievol
Jaja ik weet...ook dit rijmt ergens op
quote:Op zondag 29 december 2019 08:39 schreef mario390 het volgende:
[..]dat is in west van oostenrijk ,zit in süden
Práchtig om te zien, maar het kan er beter blijven.quote:Op zondag 29 december 2019 08:39 schreef Voxs het volgende:
@:prisha https://www.theguardian.c(...)-bubbles-in-pictures
Ik eet er ergens een keer een, nooit opoudjaar zelf eigenlijk want dan zijn het meestal al kaugomballen. Een appelflapje gaat er wel in danquote:Op zondag 29 december 2019 08:40 schreef D. het volgende:
[..]
Vol met bollen?
Wanneer is dat verschoven eigenlijk?
Volgens mij was het vroeger alleen voor de laatste dag
Ja heb ik hier ook Pullupquote:Op zondag 29 december 2019 08:18 schreef pullup het volgende:
Iedereen er last van dat die youtubes weer alleen als link verschijnen?
De tombola is weer aan
Die zijn lekkerder jaquote:Op zondag 29 december 2019 08:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik eet er ergens een keer een, nooit opoudjaar zelf eigenlijk want dan zijn het meestal al kaugomballen. Een appelflapje gaat er wel in dan
quote:
Ja eng wel. maar misschien is het een fenomeen dat altijd al er was.quote:Op zondag 29 december 2019 08:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Práchtig om te zien, maar het kan er beter blijven.
ja is en lamour-hatscherquote:Op zondag 29 december 2019 08:43 schreef Dotteke het volgende:
Ook een mooi nummer nu in de top 2000 Love Hurts van Nazareth
Er staan vast zeekoeien te grazen.quote:Op zondag 29 december 2019 08:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Ja eng wel. maar misschien is het een fenomeen dat altijd al er was.
Die is van Aerosmithquote:Op zondag 29 december 2019 08:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja is en lamour-hatscher
maar Dream on is veel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |