Regio?quote:Op zondag 29 december 2019 01:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan vooral heel veel dingen een beetje. Maar het liefst een ondersteunende rol binnen een bedrijf. Hiervoor deed ik werk in de richting klantenservice/webshop/redactie.
Dus bijvoorbeeld bij een webwinkel orders verwerken, klanten helpen en de shop aanvullen dmv foto's/video/tekst zou ik willen doen. Maar zo heel veel banen zijn daar helaas niet in te vinden.
Als je een beetje oefent kun je alles meezingen. Ik kan ook prima Hongaarse songfestivalnummers meezingen terwijl ik geen Hongaars spreek.quote:Op zondag 29 december 2019 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha hoe gaan ze dit meezingen in dat café
Oh nee, ik bedoel eigenlijk deze snellere stampversiequote:
Meestal betekent dat gewoon dat je wat te veel hebt gedronkenquote:Op zondag 29 december 2019 01:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je een beetje oefent kun je alles meezingen. Ik kan ook prima Hongaarse songfestivalnummers meezingen terwijl ik geen Hongaars spreek.
Ik gok dat dit nummer niet dagelijks in de Nederlandse woonkamers te horen isquote:Op zondag 29 december 2019 01:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je een beetje oefent kun je alles meezingen. Ik kan ook prima Hongaarse songfestivalnummers meezingen terwijl ik geen Hongaars spreek.
Zal morgen eens op mn gemak kijken. Thanks iigquote:Op zondag 29 december 2019 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
https://banen.bol.com/
Werk zat in eCommerce.
Regio Eindhoven/Roermondquote:
Nem!quote:Op zondag 29 december 2019 01:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Meestal betekent dat gewoon dat je wat te veel hebt gedronken
Vind Extrawelt beter denk ik.quote:
Alles wat het verschil tussen kennen kannen kunnen niet kent is dialect.quote:Op zondag 29 december 2019 01:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zal ik hem dan maar inkoppen?
Fries is geen dialect
Hongaarse songfestival muziek wel?quote:Op zondag 29 december 2019 01:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik gok dat dit nummer niet dagelijks in de Nederlandse woonkamers te horen is
Ik ken alleen een Duitse Extraweltquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 01:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan wel Fries verstaan, maar ik heb nog steeds geen idee wat hij allemaal zingt.
quote:Op zondag 29 december 2019 01:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Heeft ie een operatie gehad? Een nieuwe dij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |