Daar zijn er meer van.quote:Op zondag 29 december 2019 02:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
DJ Jean__!! Doorgesnoven gek
was ook mijn vriendquote:Op zondag 29 december 2019 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
moest even aan onze vriend Mark denken.
Je kan nog typen, zij was echt al way, way, waaaaaaaaaay beyond that pointquote:Op zondag 29 december 2019 02:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op mijn benen staan lukt nog wel, maar ik sta niet meer in voor wat ik uitkraam.
Nee, ze wil wel graag koters maar dat lukt al een jaar of 10 niet. Denk eerlijk gezegd dat dat ook maar beter is maar dat zeg ik maar niet in haar gezicht.quote:
had ik gelezen ja top gozer was hetquote:
Zat, zat. Ik kan nog prima typen en weet nog prima hoe ik naar huis gefietst ben.quote:Op zondag 29 december 2019 02:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hey ouwe grommert ouwe zatlap
Ja maar hoe hij zich presenteert, alsof hij nog steeds de top is van de DJ'squote:Op zondag 29 december 2019 02:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar zijn er meer van.
Misschien hang ik ook wel met mijn neus in het poeder.
Gelukkigquote:Op zondag 29 december 2019 02:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zat, zat. Ik kan nog prima typen en weet nog prima hoe ik naar huis gefietst ben.
quote:Op zondag 29 december 2019 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
moest even aan onze vriend Mark denken.
Ik vind mezelf ook een top DJ.quote:Op zondag 29 december 2019 02:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar hoe hij zich presenteert, alsof hij nog steeds de top is van de DJ's
Zou je dat nog doen? En dan bedoel ik niet een sniffeltje voor de nostalgie of zo maar echt helemaal full retard gaan en nacht(en) overslaan?quote:Op zondag 29 december 2019 02:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar zijn er meer van.
Misschien hang ik ook wel met mijn neus in het poeder.
Hoe was dat?quote:Op zondag 29 december 2019 02:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook een top DJ.![]()
Ik hem hem trouwens weleens gesproken.
Ik haal nachten door op decaf.quote:Op zondag 29 december 2019 02:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou je dat nog doen? En dan bedoel ik niet een sniffeltje voor de nostalgie of zo maar echt helemaal full retard gaan en nacht(en) overslaan?
Ja precies, daar krijg je toch net wat minder een kater van dan van een gram sos.quote:Op zondag 29 december 2019 02:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik haal nachten door op decaf.
Hij zocht wat te neuken volgens mij en ik had geen interesse.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 02:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook een top DJ.![]()
Ik hem hem trouwens weleens gesproken.
Ik durf het niet eens te nemen en volgens mij is dat heel verstandig.quote:Op zondag 29 december 2019 02:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja precies, daar krijg je toch net wat minder een kater van dan van een gram sos.
DieDjee Sjaanquote:
Wat is die gozer zelf een kneus.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij zocht wat te neuken volgens mij en ik had geen interesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |