Drink ze, geniet ervanquote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb net een fles wijn geopend, denk dat ik die nog even ga opdrinken met jullie. En de rest van het jaar zal ik niet zo veel meer present zijn hier, vrees ik. Familie, werk, verplichtingen en zo.
Matige prank, 0/10quote:Op zondag 29 december 2019 00:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
https://dailybuzz.nl/buzz(...)reden-radio-538.html
Als ik zou stoppen met het maken van flauwe en bijdehante opmerkingen zou ik net zo goed ook uit kunnen loggenquote:Op zondag 29 december 2019 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als alles op een forum superrelevant en informatief zou moeten zijn he. Kunnen we net zo goed inpakken met z'n allen.
Tis hier nog goed te overzien, vind het wel schattigquote:Op zondag 29 december 2019 00:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat scheelt een hoop ja. Ik ben er verder klaar mee met die apps
Plaats 27quote:Op zondag 29 december 2019 00:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je dit vreselijk hoog vindt, bedenk dan dat dit jarenlang in de top 100 stond
quote:Op zondag 29 december 2019 00:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je dit vreselijk hoog vindt, bedenk dan dat dit jarenlang in de top 100 stond
Ik doe met je mee.quote:Op zondag 29 december 2019 00:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga die fles wijn heel snel ophebben als we Limburg over ons heen krijgen
Ik ben hard aan het werk geweest vanavond.quote:Op zondag 29 december 2019 00:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je gaat nu nog een fles opdrinken? Ik doe het al de hele dag met 1 fles met jullie. En een biertje.
Kijk haar shinenquote:
Ja, matig was die zeker, maar reactie van haar is ook hilarischquote:
Mja, dan moeten we allemaal maar gewoon doorgaan met waar we goed in zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik zou stoppen met het maken van flauwe en bijdehante opmerkingen zou ik net zo goed ook uit kunnen loggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |