Rick Astley?quote:Op zondag 29 december 2019 00:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zat vorige week een keer in dat online top 2000 café te kijken. Best grappig nog. Weet niet of ik nu spoiler, maar dr is een vage belquiz en daar komt een telefoonnummer uit dat je kunt bellen. Laat zich haast raden wat je dan hoort![]()
Het is je geraaien dat je er bent bij Walk on the Wild Side.quote:Op zondag 29 december 2019 00:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch wel blij dat je dat tegenwoordig allemaal overneemt
Wel een schandalige zakker.quote:Op zondag 29 december 2019 00:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Sowieso wel opblijven tot There Is A Light That Never Goes Out. Dat is in een paar jaar tijd wel uitgegroeid tot een van mijn favoriete nummers ooit
Dat is pas na 2'enquote:Op zondag 29 december 2019 00:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Sowieso wel opblijven tot There Is A Light That Never Goes Out. Dat is in een paar jaar tijd wel uitgegroeid tot een van mijn favoriete nummers ooit
Same, hier ook een top 10 nummer aller tijdenquote:Op zondag 29 december 2019 00:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Ai, wanneer is die..quote:Op zondag 29 december 2019 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is je geraaien dat je er bent bij Walk on the Wild Side.
Welke grap? Nou ja ik zie het straks wel.quote:Op zondag 29 december 2019 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind t maar een kut uur. Oh, wel effe de Crash Test Dummies grap maken tijdens Candle In The Wind, zoals het hoort.
Vreemd dat Bigmouth zo hard is gestegen en die fiks gezakt.quote:
Ik ben er dan niet, dus n00bie zal 'm nu maar effe moeten maken.quote:Op zondag 29 december 2019 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke grap? Nou ja ik zie het straks wel.
Die moet ik eigenlijk ook nog meepakken van mn stemlijstquote:Op zondag 29 december 2019 00:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Daarna nog even Tubular Bells meepikken en dan pitten denk ik.
Ga erheen danquote:
Dat moet je niet aan mij vragen hequote:
Lol dat klopt niet, ik had in m'n hoofd dat ie in 1989 op 1 stondquote:Op zondag 29 december 2019 00:01 schreef Gretzl het volgende:
DON LEO die zometeen het favoriete nummer uit m'n geboortejaar mag draaien![]()
![]()
Ja, moet er zelf ook even bijkomenquote:Op zondag 29 december 2019 00:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Zoooo dat is 3 meer dan normaal, helemaal los daar dus
Het is letterlijk voor de helft van de vaste bezoekers van die topic stemlijstgenot. Dat nummer stond echt in superveel lijstjesquote:Op zondag 29 december 2019 00:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die moet ik eigenlijk ook nog meepakken van mn stemlijst
Momentum is belangrijk bij een grapquote:Op zondag 29 december 2019 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er dan niet, dus n00bie zal 'm nu maar effe moeten maken.
Ken ik nietquote:Op zondag 29 december 2019 00:07 schreef ok01 het volgende:
Ik word zo depressief van de gedachte dat Ge Reinders zo op de radio komt
Is verdomme toch geen feestcafe daar. Moet niet gekker worden. Huismoeders die kort en pittig los gaan zekerquote:Op zondag 29 december 2019 00:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, moet er zelf ook even bijkomen
Bedankt Stijn.quote:
Joniquote:
Land met teveel boeren. Hopelijk emigreren ze.quote:Op zondag 29 december 2019 00:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
74 voor OffspringNederland is een...
Of dat het alleen maar lijkt alsof ze er vrijwillig zijn, nee dat kan nietquote:Op zondag 29 december 2019 00:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Is verdomme toch geen feestcafe daar. Moet niet gekker worden. Huismoeders die kort en pittig los gaan zeker
smaakvol land, dat nummer is niet veel.quote:Op zondag 29 december 2019 00:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
74 voor OffspringNederland is een...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |