quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef essnhills het volgende:
Ik ga te bed, slaap lekker allemaal!![]()
![]()
Soms is een mening fout. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon echt niet, dat gejank van dat mens kan ik niet meer aanhoren.
Kensington ga je nog genoeg horen, helaas.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah je noemde hem al. Slicer en Bats moeten wellicht ook nog komen van Kensington, joepiejee.
Wanneer komt Take on Me? Heb nog wel een mooi plaatje.quote:
In dit geval gelukkig niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Soms is een mening fout. Kan gebeuren.
Misschien maar een keer luisteren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
De versie van Florence + The Machine is beter. Hopelijk krijg ik die ooit in de top 2000.
Radio 2 hypet Kensington wel hevig. Uncharted heb ik nog nooit gehoord maar schijnt wel een emo-nummer te zijn en is ook al High Intensity daar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slicer was song van het jaar vorig jaar en Bats volgens mij de grootste hit dit jaar, en alleen Uncharted is al langsgekomen. Weet niet precies meer of ze allemaal entries waren of niet.
Ik geloof dat ik hier Richiequote:
SLEEP WELL ESSNquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef essnhills het volgende:
Ik ga te bed, slaap lekker allemaal!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik ook maar es een nachtje normale slaap pak, kan ik de laatste 2 nachten wat verder doorhalen
Truste mensen
Ja, dat snap ik, volgens mijn sheet moeten ze buiten nieuwe binnenkomers nog 8 keer komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Kensington ga je nog genoeg horen, helaas.
Trustequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik ook maar es een nachtje normale slaap pak, kan ik de laatste 2 nachten wat verder doorhalen
Truste mensen
Trustequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Isorden het volgende:
Truste mensen
331 pasquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wanneer komt Take on Me? Heb nog wel een mooi plaatje.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Isorden het volgende:
Truste mensen
Sleep well!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Isorden het volgende:
Truste mensen
Kensingtonquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Radio 2 hypet Kensington wel hevig. Uncharted heb ik nog nooit gehoord maar schijnt wel een emo-nummer te zijn en is ook al High Intensity daar.
En ga dan ook de bijbehorende game spelen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Misschien maar een keer luisteren.
Dat vind ik Eye of the Tiger denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef hhh38 het volgende:
Nummer dat het vroegst piekt? Ik vind hiervan de eerste 20 seconden eigenlijk met afstand het leukst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |