Helaas staat die ook in de Top 2000quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tino Martin staat hier volgende week in de schouwburg.
En gezien de hoeveelheid concerten die jij bezoekt is de kans groot dat je gaatquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tino Martin staat hier volgende week in de schouwburg.
Tino Martin staat er gelukkig niet in en Dance Monkey van Tones & I is al geweestquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Even gokje van wat er nog moet komen aan binnenkomers:
Suzan & Freek
Tino Martin (weet even de nrs niet)
Rowwen Heze - Vlinder
Danny V - Rollercoaster
Normaal - de boer
Daniel Lohues - Platteland
Mannenkoor Karrespoor - Lekker op de trekker (die komt ook belachelijk hoog trouwens)
Monkey& I (band iets met Tonne ofzo?)
En dan vast nog iets van Blof of Coldplay
Nee toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Helaas staat die ook in de Top 2000
Dance Monkey is al geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Even gokje van wat er nog moet komen aan binnenkomers:
Suzan & Freek
Tino Martin (weet even de nrs niet)
Rowwen Heze - Vlinder
Danny V - Rollercoaster
Normaal - de boer
Daniel Lohues - Platteland
Mannenkoor Karrespoor - Lekker op de trekker (die komt ook belachelijk hoog trouwens)
Monkey& I (band iets met Tonne ofzo?)
En dan vast nog iets van Blof of Coldplay
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:42 schreef alopio het volgende:
[..]
En gezien de hoeveelheid concerten die jij bezoekt is de kans groot dat je gaat
Ik ken het van Doctor Whoquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Echte kenners kunnen dat waarderen
Haha, nee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:42 schreef alopio het volgende:
[..]
En gezien de hoeveelheid concerten die jij bezoekt is de kans groot dat je gaat
Ik moet aan Bowie denken bij 3. Maar weet niet waaromquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:40 schreef cafca het volgende:
[..]
daar had degene die het mij stuurde ook wel aan kunnen denken![]()
[ afbeelding ]
nr. 3 en 7
johannes hier, mi gado.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het origineel van Butters mooier.
Tino stond niet op de keuzelijst. Als ie dan zo hoog binnenkomt is dat wel een stunt van jewelstequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
@:Mexi: ik bedenk me nu dat we Suzan en Freek en Tino martin waarschijnlijk ook nog moeten krijgen. Over regiobagger gesproken
Supquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb alle jaren hier wel een beetje gepost
De heer Vera stond er ook niet in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tino stond niet op de keuzelijst. Als ie dan zo hoog binnenkomt is dat wel een stunt van jewelste
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef TLC het volgende:
Als ze deze muziek ooit op mijn uitvaart draaien kom ik mn kist uit, zet de muziekinstallatie uit en kruip daarna terug de kist in.
Ja maar heb je hier dit jaar nog niet gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb alle jaren hier wel een beetje gepost
Tino staat er niet in,quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tino stond niet op de keuzelijst. Als ie dan zo hoog binnenkomt is dat wel een stunt van jewelste
Handige tip wel voor je nabestaandenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef TLC het volgende:
Als ze deze muziek ooit op mijn uitvaart draaien kom ik mn kist uit, zet de muziekinstallatie uit en kruip daarna terug de kist in.
Dat heb ik met Time to Say Goodbye.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef TLC het volgende:
Ik dacht al, hahaquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh wacht, zo erg is het niet inderdaad.
Als ik hem online in toets niet?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Helaas staat die ook in de Top 2000
Los Santos Rock Radioquote:
Oh, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Tino staat er niet in,
En vraag het even anders aan haar, want zij weet het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |