Die heeft een groot apparaat.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Begin me al weer mateloos te irriteren aan die irritante juich act van de altijd irritante klootzak Prijs.
Dat ja, zonde van zo'n speler. Echt voor spek en bonen er steeds bij, op een incidentele keer na.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
Whitlock is een ''Oh ja die heb je ook nog'' speler geworden. Hou er gewoon mee op.
Dit helaas.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
Whitlock had die eerste set moeten hebben. Nu is hij de sjaak.
Nu ben ik benieuwd naar 2 guys 1 horse.. is het zoiets als 2 girls one cup?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ha, daar ben ik alweer, ha! ~Genee
.gif
Ook op de Euro Tours is het zo vaag met hem. Dan gooit hij een paar weken niets, haalt opeens een finale en dan doet hij weer een tijd niets.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat ja, zonde van zo'n speler. Echt voor spek en bonen er steeds bij, op een incidentele keer na.
Daar doe ik het voorquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:47 schreef Slobeend het volgende:
@:Tagliano moest lachen om je post in Feedback.
Ik ook helaasquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar 2 guys 1 horse.. is het zoiets als 2 girls one cup?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar 2 guys 1 horse.. is het zoiets als 2 girls one cup?
quote:2 Guys 1 Horse
After Pinyan's death, a video circulated around the internet of Kenneth Pinyan being filmed bent over naked, while another guy helps a horse mount Pinyan doggy style and guide the horse penis into Pinyan's anus. After a few thrusts by the horse penis into Pinyan's anus, the horse ejaculates and pulls out, where the video ends. The video is named "Deep Thrusts", but is also nicknamed "Mr. Hands" or "2 Guys 1 Horse". The video, intended originally to sexually gratify the viewer, became one of the first viral reaction videos. This video is featured in the 2007 film Zoo.[23][1][24] On episode 68 of The Joe Rogan Experience, Joe Rogan had Iliza Shlesinger react to Mr. Hands.[25] On episode 796 of the Joe Rogan Experience, Joe Rogan had Josh Zepps react to Mr. Hands.[26]
Hah!quote:
Uitgelezen kans voor ‘komt niet opdagen’quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
Whitlock laat het volledig afweten
Hij gooit gewoon op hetzelfde niveau als zijn eerdere wedstrijden, misschien zelfs net iets beter.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
Damn. Darmperforatie door anale sexquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef Vriezzer het volgende:
Je zou hier godsamme maar beroemd mee worden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kenneth_Pinyan
KEIHARD GELACHEN.
Komt gewoon niet opdagen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
Die missers op de 14 zijn wel erg pijnlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij gooit gewoon op hetzelfde niveau als zijn eerdere wedstrijden, misschien zelfs net iets beter.
Ik verwacht je morgenmiddag 1330 stipt weerquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb m als bladwijzer opgeslagen om de volgende keer een grandioze entree te kunnen maken!
Tsja.. daarom wilde mijn ex ook geen anale sex. Was hier bang voor, want 30cm je weet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Damn. Darmperforatie door anale sex
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb m als bladwijzer opgeslagen om de volgende keer een grandioze entree te kunnen maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |