Ik hoorde er over bij Joe Rogan's podcast.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
https://rare.us/rare-news(...)claw-horse-sex-case/
2 guys, 1 horse.
Heeft iemand die video? Ik vraag dit voor mijn paard.
Op naar het Whitlock topic.quote:
Lekker hoor, tijd terug alweer dat ik hem gezien heb.quote:
Kan het nu wel wat beter van hem hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
De altijd irritante Pryce is wel echt irritant.
Ik hoop dat hij zijn nek breekt na een sliding.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of dat een dartpijl via zijn keuken van Keukenconcurrent in zijn nek landt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zijn nek breekt na een sliding.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Houd je bek eens over ervaring, vetzak.
Goed dat je er weer bent!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doeiquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:44 schreef Nober het volgende:
Ik stop met kijken in de hoop te vernemen dat Whitlock gewonnen heeft.
Die heeft een groot apparaat.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Begin me al weer mateloos te irriteren aan die irritante juich act van de altijd irritante klootzak Prijs.
Dat ja, zonde van zo'n speler. Echt voor spek en bonen er steeds bij, op een incidentele keer na.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
Whitlock is een ''Oh ja die heb je ook nog'' speler geworden. Hou er gewoon mee op.
Dit helaas.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
Whitlock had die eerste set moeten hebben. Nu is hij de sjaak.
Nu ben ik benieuwd naar 2 guys 1 horse.. is het zoiets als 2 girls one cup?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ha, daar ben ik alweer, ha! ~Genee
.gif
Ook op de Euro Tours is het zo vaag met hem. Dan gooit hij een paar weken niets, haalt opeens een finale en dan doet hij weer een tijd niets.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat ja, zonde van zo'n speler. Echt voor spek en bonen er steeds bij, op een incidentele keer na.
Daar doe ik het voorquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:47 schreef Slobeend het volgende:
@:Tagliano moest lachen om je post in Feedback.
Ik ook helaasquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar 2 guys 1 horse.. is het zoiets als 2 girls one cup?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |