nu niet meer nee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar jij hebt nu helemaal geen last ergens van qua voet, been of rug?
Je bent toch geopereerd?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:22 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Hernia ook idd.
Maar daar doe je weinig aan.
Maar je bent er wel vanaf?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Dat niet. Niet alle hernia's worden geopereerd.
Maar hoe ben je pijnvrij geworden? Oprechte interesse.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:25 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Gelukkig wel, maar moet wel oppassen met zwaar tillen etc etc.
Ooit een keer spit gehad. Ik dacht letterlijk dat ik dood ging van de pijn. En dan is een hernia nog 10x ergerquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Dat niet. Niet alle hernia's worden geopereerd.
Voor een vrouw is dat niet klein.quote:
Tijd lang in ziektewet gezeten en gewoon opletten wat je doet. En veel pijnstillers vreten (wat ook niet echt hielp). Maar op een gegeven moment was het voorbij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar hoe ben je pijnvrij geworden? Oprechte interesse.
Maar gewone pijnstillers helpen niet bij een hernia, dan moet je al aan de opiaten of antidepressiva.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:29 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Tijd lang in ziektewet gezeten en gewoon opletten wat je doet. En veel pijnstillers vreten (wat ook niet echt hielp). Maar op een gegeven moment was het voorbij.
Oh dan is het 1.56quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voor een vrouw is dat niet klein.
Hoezoquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mario, geef het voor december maar op.
Hij oogt wel als een midget.quote:
Ik heb zoveel geslikt in die tijdquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar gewone pijnstillers helpen niet bij een hernia, dan moet je al aan de opiaten of antidepressiva.
Lang geleden?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:31 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik heb zoveel geslikt in die tijd
Kan mij niet meer boeienquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij oogt wel als een midget.
OF MAG IK DAT OOK NIET ZEGGEN, KLEP?
Poedel gaat dit niet meer weggeven. En ik heb stiekem de hoop dat op oudjaarsavond deze strijd niet zijn climax kent...............quote:
Ik dacht dat poes hem aan mario zou gevenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Poedel gaat dit niet meer weggeven. En ik heb stiekem de hoop dat op oudjaarsavond deze strijd niet zijn climax kent...............
Jij krijgt een biertje van mequote:
Haha niet meer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik dacht dat poes hem aan mario zou geven
Proost.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij krijgt een biertje van me
Neem ik nog een decafje.quote:
quote:
Nou! Stank voor dank. En dan druk ik me nog zacht uit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:35 schreef InverHouse het volgende:
Was wel een echte strijd deze maand
Was het zo erg?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou! Stank voor dank. En dan druk ik me nog zacht uit.
Ladingen stront over me heen.
Hoezoooquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je speelde het prima hoor, geen gehuil om punten, beetje lullen en dan aan de top staanquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je speelde het prima hoor, geen gehuil om punten, beetje lullen en dan aan de top staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |