Heb je linkie?quote:
Je kunt gedachten lezenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:13 schreef InverHouse het volgende:
https://www.bladna.nl/bad(...)simuleren,28346.html
Ik ken je ondertussenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je linkie?
[..]
Je kunt gedachten lezen
quote:
Neequote:Op zaterdag 28 december 2019 21:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dus?
[..]
Is @:wereldgozer op tv dan? Samen met Haags?
Ik heb ooit echt mijn enkelband gescheurd ... knap als je dat kan faken, maar een paar uur later dansen had ik niet gekund.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:15 schreef InverHouse het volgende:
En dan 20 miljoen vangen (als het zo is )...
Ik zelfs 3x.daarom moeten stoppen met voetballen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb ooit echt mijn enkelband gescheurd ... knap als je dat kan faken, maar een paar uur later dansen had ik niet gekund.
Maar ik kan dat filmpje niet vinden.
Je kan geen schoen meer aan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zelfs 3x.daarom moeten stoppen met voetballen.
Duurt wel een aantal maanden jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kan geen schoen meer aan.
Ik was bezopen toen het gebeurde, mijn voet sliep en ik wilde mijn glas bijschenken ...quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duurt wel een aantal maanden ja
ouchquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik was bezopen toen het gebeurde, mijn voet sliep en ik wilde mijn glas bijschenken ...
In één keer nuchter.
Hernia toch, gekkie?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef InverHouse het volgende:
Ooit wel mijn arm in het gips gehad. Maar verder weinig.
Maar jij hebt nu helemaal geen last ergens van qua voet, been of rug?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ouch
Ik speelde zaalvoetbal, tijdens de 1e keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |