SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Erg mooi.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Holy shit.... Kwam net filmpje tegen met Berry van Peer op de Dutch Open van dit jaar, maar de darteritis is gewoon nog steeds (ogenschijnlijk) niet minder geworden....
Veel posten tijdens Top 2000, en in eerdere jaren tijdens Serious Request.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Vliegend posten tijdens het WK? Of afsprinten voor het jaartotaal?
2quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tering, Haags zit weldra op het miljoen.
10000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Altijd een BDO chokerquote:
ah okeequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Veel posten tijdens Top 2000, en in eerdere jaren tijdens Serious Request.
Hoeveel expected doubles heeft Durrant geraakt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Zouden er ook darters voor de Gegenpress gaan?
Zonedarts.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoeveel expected doubles heeft Durrant geraakt?
Ik denk dat Zjak gezien zijn eigen situatie wel weet dat mensen op zondag kunnen werkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Denken dat mensen niet hoeven te werken op zondag.
Zjak
Gelukkig ben jij zo scherp, mij viel het niet op.quote:
Poepz0r komt pas om 00:45 weer.quote:
Het wandelende archief mist niets.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zo scherp, mij viel het niet op.
Die rare kwast zie ik dus nooit maar spamt wel alles vol, bijzonderquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Poepz0r komt pas om 00:45 weer.
Hij heeft alles verloren. Hup terug ermee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moest zelf gooien vanavond.
Wees blijquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die rare kwast zie ik dus nooit
quote:
nicequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het wandelende archief mist niets.
Users die alleen maar spammen in deze reeksquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die rare kwast zie ik dus nooit maar spamt wel alles vol, bijzonder
Diep na de nacht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Poepz0r komt pas om 00:45 weer.
vgs mij is dat maar voor één van beiden een dingetje. Net als de "rivaliteit"tussen Ajax en FC Utrecht. Zou t niet?quote:
Die kondigt zo aan dat z'n fistingsessie erop zit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als een dief in de nachtquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op naar het JoepToepkanaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij heeft alles verloren. Hup terug ermee.
Ik hou wel van ietwat bijzondere clownsquote:
Zag ik net ook ja, viel niets weg te strepenquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hou wel van ietwat bijzondere clowns
Uiteindelijk dan he, net zo vaak vervloek ik ze
Gaat in loop van tijd (snel genoeg) vervelen...quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heel af en toe voor mijquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit keek ik vroeger ook soms.
Maakt niet uit, die is ook al afgestreeptquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef Szura het volgende:
Telt die behind the scčnes HOE KAN HET van Maijer mee?
Welnee, zo belangrijk is het niet allemaalquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat in loop van tijd (snel genoeg) vervelen...
Ik weet nog dat trolls veranderden in een zakdoek als ze in aanraking kwamen met licht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heel af en toe voor mij
Kan me er weinig van herinneren
Het is ook niet belangrijk maar ik zit dan bijna letterlijk metquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welnee, zo belangrijk is het niet allemaal
Ja das toch mooiquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is ook niet belangrijk maar ik zit dan bijna letterlijk mette kijken naar zijn posts
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Holy shit.... Kwam net filmpje tegen met Berry van Peer op de Dutch Open van dit jaar, maar de darteritis is gewoon nog steeds (ogenschijnlijk) niet minder geworden....
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier kan ik dus echt niet naar kijken, ellendequote:
Daar is je clown.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Arjen Robben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete darter?
geenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete darter?
Je zult er maar op moeten wachten de hele tijd. Stop dan met deze sport.quote:
FTFYquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
DON'T TAKE ME HOME
PLEASE DON'T TAKE ME HOME
JUST DON'T WANNA GO TO WORK
WANNA STAY HERE
DRINK ALL YOUR BEER
Ik heb Durrant ook wel nodig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:11 schreef Szura het volgende:
Als Dobbie dit wint kan m’n voorspeltopic wel de prullenbak in
Ik had 3-4 bij Sjef, zal nu de koppositie wel weer verliezenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:11 schreef Szura het volgende:
Laatste keer dat ik keek stond ik flink voor op bijvoorbeeld @Mani89quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:11 schreef Szura het volgende:
Mooi. Ga nu maar weer wegquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik hou niet zo van darts
allemaal dikke mensen die pijltjes gooien tsja als je daar langer dan een minuut naar kan kijken dan verdient dat alle lof
Dat moet ik nog uitrekenen.quote:
BOH KOEKOEK stukje fisting oke bedankt Hansquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is ook niet belangrijk maar ik zit dan bijna letterlijk mette kijken naar zijn posts
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik hou niet zo van darts
allemaal dikke mensen die pijltjes gooien tsja als je daar langer dan een minuut naar kan kijken dan verdient dat alle lof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |