Hoeveel expected doubles heeft Durrant geraakt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Zouden er ook darters voor de Gegenpress gaan?
Zonedarts.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoeveel expected doubles heeft Durrant geraakt?
Ik denk dat Zjak gezien zijn eigen situatie wel weet dat mensen op zondag kunnen werkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Denken dat mensen niet hoeven te werken op zondag.
Zjak
Gelukkig ben jij zo scherp, mij viel het niet op.quote:
Poepz0r komt pas om 00:45 weer.quote:
Het wandelende archief mist niets.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zo scherp, mij viel het niet op.
Die rare kwast zie ik dus nooit maar spamt wel alles vol, bijzonderquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Poepz0r komt pas om 00:45 weer.
Hij heeft alles verloren. Hup terug ermee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moest zelf gooien vanavond.
Wees blijquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die rare kwast zie ik dus nooit
quote:
nicequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het wandelende archief mist niets.
Users die alleen maar spammen in deze reeksquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die rare kwast zie ik dus nooit maar spamt wel alles vol, bijzonder
Diep na de nacht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Poepz0r komt pas om 00:45 weer.
vgs mij is dat maar voor één van beiden een dingetje. Net als de "rivaliteit"tussen Ajax en FC Utrecht. Zou t niet?quote:
Die kondigt zo aan dat z'n fistingsessie erop zit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als een dief in de nachtquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op naar het JoepToepkanaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij heeft alles verloren. Hup terug ermee.
Ik hou wel van ietwat bijzondere clownsquote:
Zag ik net ook ja, viel niets weg te strepenquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hou wel van ietwat bijzondere clowns
Uiteindelijk dan he, net zo vaak vervloek ik ze
Gaat in loop van tijd (snel genoeg) vervelen...quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hou wel van ietwat bijzondere clowns
Uiteindelijk dan he, net zo vaak vervloek ik ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |