Volgens mij heb ik dat al een paar keer gehad deze avondquote:
Feitelijk onmogelijk. Die man kan nooit onaardig doen.quote:
Rikkert, ge ben onslage kut.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet met Rick hè, niet met Rick.
Mehquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]Dat is het lekkere van Albert Heijn
Maijer is een walgelijk geschenk van de here God.quote:
Ik kan mij er niet zo aan storen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ook
Maar die reclame mag wel van tv af
Wat krijg je daarvoor bij de bookies?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
Price gaat nog een negendarter gooien dit WK.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen al om Maijer kan God niet echt bestaan.
Dobey is ook nog weinig constant op de vloer. Komt maar niet die Pro Tour Top 16 binnen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef Szura het volgende:
Durrant laat even zien waarom hij een wereldtopper gaat worden en Dobbie een subtopper zal blijven
God zijn gehandicapte neefje mocht ook eens kleien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maijer is een walgelijk geschenk van de here God.
Niets mis met een beetje sjorren toch.quote:
God nam een rib van Adam en toen ging het mis.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
God zijn gehandicapte neefje mocht ook eens kleien.
Ik word er niet warm van.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje sjorren toch.
Hij moet zijn ribbetjes dan ook gewoon halen bij een fatsoenlijke slager.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
God nam een rib van Adam en toen ging het mis.
Kacheltje erbij?quote:
Input delayquote:
Whut?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan jullie ook allemaal een inzending sturen voor de Mohammed cartoon-wedstrijd?
Watquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan jullie ook allemaal een inzending sturen voor de Mohammed cartoon-wedstrijd?
Bagagedragerdartsquote:
quote:
Wilders gaat er weer eentje organiseren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat
Inb4 verwarde Pakistanen die om zich heen schieten
Geert is een act.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Wilders gaat er weer eentje organiseren.
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
En dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ja, pijn aan mijn poten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij bent flink aan het stampen qua posts vandaag of niet?
Hij die niet gementioned mag worden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hij kan niet meer terug.
Leer hiervan @:KingRoland
Doe nou nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt weer goed opletten als ik op A'dam CS loop..quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Picsquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie zou zusje? van Dobey doen?
Pics?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie zou zusje? van Dobey doen?
Een act op een act.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en worden er weer overal aanslagen gepleegd om te protesteren en zo toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen we allemaal tekeningen te zien over hoe Mohammed door de mangel wordt gehaald.
Waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en worden er weer overal aanslagen gepleegd om te protesteren en zo toch?
Is een jaarlijke traditie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lol gaat er vanzelf een keer af
Wat? Vliegend posten tijdens het WK? Of afsprinten voor het jaartotaal?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Erg mooi.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Holy shit.... Kwam net filmpje tegen met Berry van Peer op de Dutch Open van dit jaar, maar de darteritis is gewoon nog steeds (ogenschijnlijk) niet minder geworden....
Veel posten tijdens Top 2000, en in eerdere jaren tijdens Serious Request.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Vliegend posten tijdens het WK? Of afsprinten voor het jaartotaal?
2quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tering, Haags zit weldra op het miljoen.
10000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Altijd een BDO chokerquote:
ah okeequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Veel posten tijdens Top 2000, en in eerdere jaren tijdens Serious Request.
Hoeveel expected doubles heeft Durrant geraakt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Zouden er ook darters voor de Gegenpress gaan?
Zonedarts.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoeveel expected doubles heeft Durrant geraakt?
Ik denk dat Zjak gezien zijn eigen situatie wel weet dat mensen op zondag kunnen werkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Denken dat mensen niet hoeven te werken op zondag.
Zjak
Gelukkig ben jij zo scherp, mij viel het niet op.quote:
Poepz0r komt pas om 00:45 weer.quote:
Het wandelende archief mist niets.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zo scherp, mij viel het niet op.
Die rare kwast zie ik dus nooit maar spamt wel alles vol, bijzonderquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Poepz0r komt pas om 00:45 weer.
Hij heeft alles verloren. Hup terug ermee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moest zelf gooien vanavond.
Wees blijquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die rare kwast zie ik dus nooit
quote:
nicequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het wandelende archief mist niets.
Users die alleen maar spammen in deze reeksquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die rare kwast zie ik dus nooit maar spamt wel alles vol, bijzonder
Diep na de nacht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Poepz0r komt pas om 00:45 weer.
vgs mij is dat maar voor één van beiden een dingetje. Net als de "rivaliteit"tussen Ajax en FC Utrecht. Zou t niet?quote:
Die kondigt zo aan dat z'n fistingsessie erop zit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als een dief in de nachtquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op naar het JoepToepkanaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij heeft alles verloren. Hup terug ermee.
Ik hou wel van ietwat bijzondere clownsquote:
Zag ik net ook ja, viel niets weg te strepenquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hou wel van ietwat bijzondere clowns
Uiteindelijk dan he, net zo vaak vervloek ik ze
Gaat in loop van tijd (snel genoeg) vervelen...quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heel af en toe voor mijquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit keek ik vroeger ook soms.
Maakt niet uit, die is ook al afgestreeptquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef Szura het volgende:
Telt die behind the scènes HOE KAN HET van Maijer mee?
Welnee, zo belangrijk is het niet allemaalquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat in loop van tijd (snel genoeg) vervelen...
Ik weet nog dat trolls veranderden in een zakdoek als ze in aanraking kwamen met licht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heel af en toe voor mij
Kan me er weinig van herinneren
Het is ook niet belangrijk maar ik zit dan bijna letterlijk metquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welnee, zo belangrijk is het niet allemaal
Ja das toch mooiquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is ook niet belangrijk maar ik zit dan bijna letterlijk mette kijken naar zijn posts
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Holy shit.... Kwam net filmpje tegen met Berry van Peer op de Dutch Open van dit jaar, maar de darteritis is gewoon nog steeds (ogenschijnlijk) niet minder geworden....
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier kan ik dus echt niet naar kijken, ellendequote:
Daar is je clown.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Arjen Robben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete darter?
geenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete darter?
Je zult er maar op moeten wachten de hele tijd. Stop dan met deze sport.quote:
FTFYquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
DON'T TAKE ME HOME
PLEASE DON'T TAKE ME HOME
JUST DON'T WANNA GO TO WORK
WANNA STAY HERE
DRINK ALL YOUR BEER
Ik heb Durrant ook wel nodig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:11 schreef Szura het volgende:
Als Dobbie dit wint kan m’n voorspeltopic wel de prullenbak in
Ik had 3-4 bij Sjef, zal nu de koppositie wel weer verliezenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:11 schreef Szura het volgende:
Laatste keer dat ik keek stond ik flink voor op bijvoorbeeld @Mani89quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:11 schreef Szura het volgende:
Mooi. Ga nu maar weer wegquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik hou niet zo van darts
allemaal dikke mensen die pijltjes gooien tsja als je daar langer dan een minuut naar kan kijken dan verdient dat alle lof
Dat moet ik nog uitrekenen.quote:
BOH KOEKOEK stukje fisting oke bedankt Hansquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is ook niet belangrijk maar ik zit dan bijna letterlijk mette kijken naar zijn posts
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik hou niet zo van darts
allemaal dikke mensen die pijltjes gooien tsja als je daar langer dan een minuut naar kan kijken dan verdient dat alle lof
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
@GGMMquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Glen Clutchantquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:13 schreef El-Stinho het volgende:
Is Nieuwlaat nou vergeten dat Durrant onder grote druk altijd prima is?
Kies maar één van zijn oude posts uit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat @:Ajacied422 nooit meer post op dit forum.
Ik snap dat je hier moe van bent gewordenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, lazer maar op met die laatste pot. Keukenconcurrent wenst jullie welterusten
Ik weet niet wat indrukwekkender is. De kwaliteit van deze post of dat 'ie er 1,5 minuut na de post van KingRoland staatquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hopen dat Durrant nog een ronde paktquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
1 Michael van Gerwen £1.456.750
2 Gerwyn Price £697.250
3 Rob Cross £594.750
4 Michael Smith £572.000
5 Gary Anderson £531.500
6 Peter Wright £494.500
7 Daryl Gurney £469.750
8 James Wade £446.750
9 Ian White £422.000
10 Dave Chisnall £403.750
11 Nathan Aspinall £400.250
12 Mensur Suljovic £352.500
13 Adrian Lewis £294.000
14 Simon Whitlock £280.750
15 Joe Cullen £257.500
16 Jonny Clayton £254.750
17 Stephen Bunting £251.500
18 Krzysztof Ratajski £245.250
19 Chris Dobey £239.500
20 Jeffrey de Zwaan £238.250
21 Mervyn King £235.000
22 Glen Durrant £226.500
23 Jermaine Wattimena £224.000
24 Max Hopp £220.000
25 Steve Beaton £206.250
26 Darren Webster £205.250
27 Danny Noppert £197.500
28 Ricky Evans £192.000
29 Dimitri Van den Bergh £184.250
30 Keegan Brown £174.250
31 John Henderson £172.250
32 Steve West £162.750
Harry Mensgodquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:18 schreef K_uit_h het volgende:
Beetje opschieten, morgen wel weer tijdig fris voor Business Class.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Duzza de man die er uit ziet alsof ie graag een zwemlesje van Benno meepakt.
[ afbeelding ]
Meest logische verloop zou Van Gerwen v Asp // Wright v Price --- Van Gerwen v Price worden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hopen dat Durrant nog een ronde pakt
Misschien is een finale MvG - Durrant ook wel een mooi affiche.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:21 schreef Nober het volgende:
Durrant is al vier WK's ongeslagen.
2017-2019 BDO
2020 PDC
Zaterdagavond.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog verrassend veel mensen aanwezig. Laatste metro rijdt laat vandaag
Daarna alsnog de Z film?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:22 schreef DKUp het volgende:
RTL 7 gaat door tot en met het einde jaaaaaaa.
Hij is er nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wil hij hem er niet in stoppen
Denk dat hij zelf als eerst mag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Die oudste word wel een lekkere dat zie je nu al.
OK Benno.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Die oudste word wel een lekkere dat zie je nu al.
Onderkinnetjequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen gram vet bij die man
Ik zocht op Lara Croft van Tombraider, kom ik dit tegenquote:
Godverdomme ouwe reusquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zocht op Lara Croft van Tombraider, kom ik dit tegenSchijnbaar niet geschikt voor DRT.
Kijk je wel uit met paardenseks ouwe reus?quote:
quote:The Enumclaw horse sex case was a series of incidents in 2005. Pinyan and Tait filmed and distributed zoophilic pornography of Pinyan receiving anal sex from a stallion under the alias "Mr. Hands".[3][4] After engaging in this activity on multiple occasions over an unknown span of time, Pinyan received fatal internal injuries in one such incident.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Enumclaw_horse_sex_case
Had ik maar ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Mr. Hands GODquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met paardenseks ouwe reus?
[..]
Volgens mij gebruik je pornhub verkeerdquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zocht op Lara Croft van Tombraider, kom ik dit tegenSchijnbaar niet geschikt voor DRT.
Er is dus echt een spel waar je Lara Croft kan laten dekken door een paardquote:
Het was een stier.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er is dus echt een spel waar je Lara Croft kan laten dekken door een paard
Wie zijn deze mensen.
flikker op gekquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met paardenseks ouwe reus?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |