Dat idee hebben wij wel vaker hahaha.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Daar heb ik bij het opschrijven totaal niet over nagedacht.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er worden dit jaar wel vaker families in Drenthe geevacueerd.
Topic achterstand?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ben morgen trouwens niet aanwezig om de topics achterstand in te lopen. Ga ergens in de ochtend de auto in om de familie uit Drenthe te evacueren.
Die is geweldig jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef King_Merc het volgende:
Jammer dat ze de live killers editie hier niet van pakken... publiek dat echt meezingt..
Persoonlijk vind ik dit dan weer een van hun beste.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat mensen stmemen op Tie Your Mother Down snap ik nog wel, maar hoezo bedenk je dan dat je op dit niemendalletje gaat stemmen?
Ik weet het, maar het is toch voornamelijk muziek wat ik wel vaker luister dus eigenlijk wel minder interessant/spannend dan de Top 2000.quote:
Zeeland zal in staking komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Gretzl het volgende:
Tijd voor een quotum. Elke artiest maximaal 15x in de lijst, zou ervoor tekenen.
Nou, ik heb er twee meegenomen in de lijst, slechts één heeft het gehaaldquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Elke zweetdruppel van Queen die ooit is uitgebracht, staat nu wel in de lijst zeg
Omdat die mensen de Queen top 2000 willen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat mensen stmemen op Tie Your Mother Down snap ik nog wel, maar hoezo bedenk je dan dat je op dit niemendalletje gaat stemmen?
Ik niet. Wel voor maximaal 2 of 3x dezelfde artiest op een stemlijst.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Gretzl het volgende:
Tijd voor een quotum. Elke artiest maximaal 15x in de lijst, zou ervoor tekenen.
We proberen het aantal topics van 2017 te verbreken, en we lopen er nu ongeveer 10 achterquote:
Van de bekende nummers wel. Queen heeft echt parels gemaakt, die alleen de mensen kennen die hun albums hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit dan weer een van hun beste.
Ja daar zat ie inquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Overigens: ik was even weg maar iemand een verklaring waarom That's Life van Sinatra t dit jaar ineens zo goed doet en zo'n sprong maakt? Zat ie niet in The Joker?
5e glas vriend, ik ben nog prima helder hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat idee hebben wij wel vaker hahaha.
vanmiddag ging het ff heel rapquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
We proberen het aantal topics van 2017 te verbreken, en we lopen er nu ongeveer 10 achter
Nah, de Beatles en Queen maken het voor mij dragelijk tussen alle ellende van Pink Floyd, Pearl Jam, Led Zeppelin en zulks.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Gretzl het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat het gat na My Bloody Valentine en Slowdive ook wel groot is. Rides Nowhere is nog wel aardig, maar de rest voelt als een slap aftreksel van de originelen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vond die omschrijving van Fons Dellen over Shoegaze bands wel lachen destijds : Ze zetten een stofzuiger aan in de studio, hijgen er een beetje overheen en doen dat alsof ze het nieuwste wereldwonder zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |