Het is dan gedaan met de rust?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ben morgen trouwens niet aanwezig om de topics achterstand in te lopen. Ga ergens in de ochtend de auto in om de familie uit Drenthe te evacueren.
Ik kan vooral die laatste 2 aanraden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Generation Terrorists (1992)
Everything Must Go (1996)
Know Your Enemy (2001)
Journal for Plague Lovers (2009)![]()
Postcards from a Young Man (2010)
Dit kun je op een bijzondere manier interpreteren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ben morgen trouwens niet aanwezig om de topics achterstand in te lopen. Ga ergens in de ochtend de auto in om de familie uit Drenthe te evacueren.
ennn family of the year ook nogquote:
Laatste dag luister ik sowieso meer naar Tijdloze van Stubru.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon alle oudejaarsafspraken afzeggen en doorposten tot nummer 1.
Er worden dit jaar wel vaker families in Drenthe geevacueerd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit kun je op een bijzondere manier interpreteren.
Die is al begonnen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatste dag luister ik sowieso meer naar Tijdloze van Stubru.
Hekel hebben aan iets is sowieso al smakeloos.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef jrwl het volgende:
als je een hekel aan Shoegaze hebt, dan ben je smakeloos. Shoegaze is fantasisch
Yep. wel gewoon als single uitgebracht en ook met bijbehorende videoclipquote:
Daar heb ik bij het opschrijven totaal niet over nagedacht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit kun je op een bijzondere manier interpreteren.
Dit is sowieso wel een beetje waar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef jrwl het volgende:
als je een hekel aan Shoegaze hebt, dan ben je smakeloos. Shoegaze is fantastische muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |