quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet, ik moet nog zoveel mogelijk lui zijn nu ik nog 20'er benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Normaal zit ik wel beneden achter de TV met tablet om te posten. Maar nu met wedstrijd volgen en posten en muziekluisteren is dit wel mijn standaard opzetquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik heb door kabels en gedoe ogen in mijn achterhoofd nodig, want daar staat mijn tv.
Heaven en Weak worden sowieso Oh ja die'tjesquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:01 schreef MTheBassman het volgende:
882 Heaven Bryan Adams
881 Motorcycle Emptiness Manic Street Preachers
880 Spread Your Wings Queen
879 Weak Skunk Anansie
878 Trouble Coldplay
877 Song 2 Blur![]()
![]()
876 Mooi Marco Borsato
875 Wild is the Wind David Bowie
874 People Are Strange The Doors
873 I Will Survive Gloria Gaynor![]()
![]()
872 Our House Madness![]()
871 Son Of A Preacher Man Dusty Springfield![]()
870 Let Me Entertain You Robbie Williams![]()
869 Once Upon A Time In The West Ennio Morricone
868 Daar Gaat Ze Clouseau
Redelijk uurtje, met vooral wat genotplaten in het midden.
Ahquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel gebruikelijk, maar dan moet die kanshebber er wel zijn. Meestal is dat een plaat die debuteert in de lage regionen die eigenlijk het vaste stembereik heeft van een top 200/300 notering de jaren erna (eg toen Rammstein een keer op 1830 binnenkwam, Fools Ouverture kwam ook op zo'n positie binnen, etc., maar ook Kensington deed het een keer zo, dus kan ook met vrij 'nieuwe' platen), of een plaat van iemand die op het juiste moment stierf (zoals Armand toen)
Dit jaar stond er echter weinig van dat 'laag' genoeg. Let There Be Rock stond al op 1400 ofzo, en daaronder was alleen Living In Another World en dus That's Life een kleine kanshebber.
wel teringveel sirenes al de hele avond. Ook veel branden her en der over Den Haag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:01 schreef Nizno het volgende:
jeetje geen eens een straat afgefikt op Scheveningen?
Zijn het ook Strange Wings?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:02 schreef Bos81 het volgende:
Spread your WIngs van Queen is het vervolg op Sammy van Ramses
Zekerquote:
Gelukkig staat er een kommequote:
Thumbs up als je ook in eerste instantie dacht dat DJ Sammy de bedenker was van dit nummerquote:
Dat hoor je straks vanzelf.quote:
Fixed!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
Het origineel van Do is mooi
Ik vroeg me vanmiddag idd af of die in de lijst staat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
Later op de avond krijgen we nog Stand By Me van Ben E. Coli.
Stemlijstgenot!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
Later op de avond krijgen we nog Stand By Me van Ben E. Coli.
Ja, ik zou niet willen dat dit nummer zich vermenigvuldigd.quote:
DJ Sammy-GENOTquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Thumbs up als je ook in eerste instantie dacht dat DJ Sammy de bedenker was van dit nummer
Toen kende ik Bryan Adams denk ik niet eensquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Thumbs up als je ook in eerste instantie dacht dat DJ Sammy de bedenker was van dit nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |