Prima idee. Ik stem ook elke keer maar op 1 artiest.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik niet. Wel voor maximaal 2 of 3x dezelfde artiest op een stemlijst.
Haha ja, maar de eerste twee vind ik geweldig en de laatste drie heb ik helemaal niks mee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je noemt nu alleen maar topbands op. Raar.
Die uithaal is echt kippenvel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:17 schreef Isorden het volgende:
WEAK AS I AAAAAAAAAAHAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
Ik doorzie alles.quote:
Hij had het toen iig over My Bloody valentine en Boo Radleys.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat het gat na My Bloody Valentine en Slowdive ook wel groot is. Rides Nowhere is nog wel aardig, maar de rest voelt als een slap aftreksel van de originelen.
De moderne shoegaze die veel meer elementen mixt is wat dat betreft een stuk interessanter.
Toch een paar pareltjes.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Skunk Anansie vind ik altijd een beetje huismerkmuziek.
Dat is vaker voorgekomen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die ene keer toen je die OP voor de proloog van de Tour moest schrijven en de avond ervoor teveel gezopen had was wel mooi
Ik snap wel wat je hiermee bedoelt ja, ik heb eenzelfde soort gevoel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Skunk Anansie vind ik altijd een beetje huismerkmuziek.
Hans Teeuwen godquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef Zorro het volgende:
Wiekse wiekse wiekse wiekse hoppakee,
wiekse wiekse wiekse fleske perebee,
wiekse wiekse wiekse in een ouwe stoel,
sleur de dop eraf en zet een pilsje koel,
Mien wief was ongesteld, gauw een ander wief gebeld,
maar die kwam veel te laat,
en dan weet je hoe het gaat.
Allemaal! Wiekse wiekse wiekse wiekse hoppakee.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, sorry! Stairway vind ik wel goed maar dat is het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |