Deze wedstrijd gaat tergend traagquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik betwijfel of we om 0.00 Pistol Whipped (wat een titel) te zien krijgen
Hoganquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef Szura het volgende:
Hogangod en Mekkienie hadden allebei moeten winnen van Durrant
Sjook van Hogan godsamme dat kan echt nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef Szura het volgende:
McGeeney jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef Szura het volgende:
Hmm, Lakeside zelf wel maar ik denk niet dat ik het aanstaande BDO WK me anders ga herinneren dan het laatste BDO WK en dat het prima is dat dat de laatste wasquote:
Ik kijk voor Bennett.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, Lakeside zelf wel maar ik denk niet dat ik het aanstaande BDO WK me anders ga herinneren dan het laatste BDO WK en dat het prima is dat dat de laatste was
Wordt wel weer een throwback door te kijken via dartsforwindows.comquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, Lakeside zelf wel maar ik denk niet dat ik het aanstaande BDO WK me anders ga herinneren dan het laatste BDO WK en dat het prima is dat dat de laatste was
Jeanine (1967 * Moeder * Vrouw van * Stier * Baasje van Sjaak en Bumper * 036 * HR Officer * Iphone * Ipad * Macbook * Darten * F1 * Opel Grandland * Nespresso * Bujo) is ook geen fan.twitter:JMaatje twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 21:54:47@MarcelMaijer waarom altijd zo negatief en is het nooit genoeg. Geweldige analyse van @VvdV180.@BlackCobra180 geweldig toernooi gegooid. Weer een fase verder, op naar volgend jaar 💪🏻🇳🇱♥️ reageer retweet
Terecht. Verstandig.quote:
Ik waarschijnlijk omdat ik niet zoveel beters te doen hebquote:
Komt hij in een prima rijtje met o.a. Wilson, Norris en Joeks.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
McGeeney jadat wordt ook een grijze vloerkneus bij de PDC.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef wimderon het volgende:
Jeanine (1967 * Moeder * Vrouw van * Stier * Baasje van Sjaak en Bumper * 036 * HR Officer * Iphone * Ipad * Macbook * Darten * F1 * Opel Grandland * Nespresso * Bujo) is ook geen fan.twitter:JMaatje twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 21:54:47@:MarcelMaijer waarom altijd zo negatief en is het nooit genoeg. Geweldige analyse van @:VvdV180.@:BlackCobra180 geweldig toernooi gegooid. Weer een fase verder, op naar volgend jaar 💪🏻🇳🇱♥️ reageer retweet
Joegs gaat volgend jaar in top-32 komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Komt hij in een prima rijtje met o.a. Wilson, Norris en Joeks.
Ik geloof niet dat het de laatste gaat zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in Hughes. Norris heeft pech met z'n privéproblemen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kan je nog beter dates proberen te regelen op Tinder.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk omdat ik niet zoveel beters te doen heb
Ik moet het weekend van 11/12 januari wel opvullen vanwege de walgelijke Super Copa van Spanje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk omdat ik niet zoveel beters te doen heb
Norris vind ik geen grijze vloerkneusquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij volgt dat wel beter dan ik natuurlijk maar wat ik er zo van meekrijg wil ongeveer iedereen wel weg toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het de laatste gaat zijn.
Nou, dat zou je tegenvallenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je nog beter dates proberen te regelen op Tinder.
Wij moeten helemaal niks Stinhoquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moet het weekend van 11/12 januari wel opvullen vanwege de walgelijke Super Copa van Spanje.
Wegen de baten nog wel op tegen de kosten?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het de laatste gaat zijn.
Olav Mol met make-up.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, nee, nee. Dit kan écht niet.
Mwah, Norris is nooit echt meer geweest dan een redelijke subtopper bij de PDC.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in Hughes. Norris heeft pech met z'n privéproblemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |