Ik heb vertrouwen in Hughes. Norris heeft pech met z'n privéproblemen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Komt hij in een prima rijtje met o.a. Wilson, Norris en Joeks.
Kan je nog beter dates proberen te regelen op Tinder.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk omdat ik niet zoveel beters te doen heb
Ik moet het weekend van 11/12 januari wel opvullen vanwege de walgelijke Super Copa van Spanje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk omdat ik niet zoveel beters te doen heb
Norris vind ik geen grijze vloerkneusquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Komt hij in een prima rijtje met o.a. Wilson, Norris en Joeks.
Jij volgt dat wel beter dan ik natuurlijk maar wat ik er zo van meekrijg wil ongeveer iedereen wel weg toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het de laatste gaat zijn.
Nou, dat zou je tegenvallenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je nog beter dates proberen te regelen op Tinder.
Wij moeten helemaal niks Stinhoquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moet het weekend van 11/12 januari wel opvullen vanwege de walgelijke Super Copa van Spanje.
Wegen de baten nog wel op tegen de kosten?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het de laatste gaat zijn.
Olav Mol met make-up.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, nee, nee. Dit kan écht niet.
Mwah, Norris is nooit echt meer geweest dan een redelijke subtopper bij de PDC.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in Hughes. Norris heeft pech met z'n privéproblemen.
Maar als dat je een grijze muis maakt kunnen we ongeveer alles onder de top10 wel wegstrepenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, nooit echt meer geweest dan een redelijke subtopper bij de PDC.
Dan moet je je definitie van grijze vloerkneus wel even aan gaan passen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
ja ik ook. Ik schrijf Price wel vast op.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik skip de laatste partij denk ik.
Daar is toch niks mis mee? Toch al gauw 200k in 2 jaar. Op goede dagen kan hij winnen van de besten. Met een brede subtop, Aspinall, Dobey, Humphries reken ik voor gemak er even bij worden het interessante jaren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Daar waar we 1-2 jaar terug dachten dat het allemaal kansloze meuk zou wordenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee? Toch al gauw 200k in 2 jaar. Op goede dagen kan hij winnen van de besten. Met een brede subtop, Aspinall, Dobey, Humphries reken ik voor gemak er even bij worden het interessante jaren.
Surlquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
Onder grijze vloerkneuzen versta ik mannen als Boulton, Edhouse en consorten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |