Populair hier blijkbaarquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:54 schreef essnhills het volgende:
Ik zie trouwens dat ik net op tijd was voor 1 van mijn stemnummers net
R.E.M. - Man on the moon
zeker, maar ik snap zelfs wel een beetje dat dit nu (te) hoog in de lijst staat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Pink Floyd is beter.
Ja.Paul Rodgers bekend van Free en Bad Company. Hebben 2 wereldtours gedaan en zelfs een studioalbum gemaakt met nieuw materiaalquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Queen + huppeldepup al eens gedaan was (voor Adam).
Ja die is mooi tochquote:
Ik dacht dat de hoogste stijger meestal wel zo'n 1000 plaatsen stijgt. Maar dat is eerder een uitzondering dus?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoel meer dat ik niet had verwacht dat ze alledrie meer posities hadden gepakt dan de.. 723(?) die Frank heeft gepakt, in hindsight. Het is wel een logische stijger, maar zoveel is wel heel veel.
Ik verwachtte het al toen ik op versturen klikte....quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heeft ie daar allemaal aan May geschreven, ja?
Stiekem geniet ik wel ervan. Maar of het Top2000 waardig is...quote:
Ook op gestemdquote:
Ze hebben wel meer van dit soort nummers gemaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit een a-typisch Queennummer eigenlijk.
Zit bij mij ook geen rem op dat soort grappen...quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik verwachtte het al toen ik op versturen klikte....
Marvin Gaye?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke liedjes die ooit in de Top 2000 genoteerd zijn zijn ook bandnamen (van bands die enige naam hebben, dus niet het bandje van je broertje in de garage)
America
No Mercy
Kiss
Snow
Black
Kashmir
(The) Passenger
Animals
Madness
Streets
Poison
Testament
September
(The) Time
Riverside
Dat valt dan weer May.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik verwachtte het al toen ik op versturen klikte....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |