daar had de hint van Bob niet bij moeten staan.quote:
Ik vind het júist bij die plaat, ze wisten totaal niet wat ze wilden en dus keilden ze er maar een dream pop plaat, een gospel plaat, een ik vereer Chris Martin plaat en een radioheadplaat op en maakten ze er een album van. Allemaal zeker niet onaardige liedjes, maar ik heb geen idee wat ze willenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vind je dat ook van het nieuwe album?
Ik vind Arabesque en Trouble In Town vrij sterke nummers. Orphans is een goedkoop nummertje wat een keer in het jaar leuk is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het júist bij die plaat, ze wisten totaal niet wat ze wilden en dus keilden ze er maar een dream pop plaat, een gospel plaat, een ik vereer Chris Martin plaat en een radioheadplaat op en maakten ze er een album van. Allemaal zeker niet onaardige liedjes, maar ik heb geen idee wat ze willen
Wist je dat nr. 899 ooit door de topzanger Jannes is verkrach... gezongen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:58 schreef Bos81 het volgende:
909 Musica E Eros Ramazzotti![]()
908 Moonlight Shadow Mike Oldfield & Maggie Reilly![]()
907 Girl Anouk![]()
906 Russians Sting![]()
905 You Ten Sharp![]()
904 Road Trippin' Red Hot Chili Peppers![]()
903 Where Is The Love The Black Eyed Peas![]()
902 Fernando ABBA![]()
901 No More Tears Ozzy Osbourne![]()
900 Use Somebody Kings of Leon![]()
899 El Condor Pasa (If I Could) Simon & Garfunkel![]()
898 Denis Blondie![]()
897 Man On The Moon R.E.M.![]()
896 Stressed Out Twenty One Pilots
If I Could ken je vast wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:59 schreef MTheBassman het volgende:
909 Musica E Eros Ramazzotti
908 Moonlight Shadow Mike Oldfield & Maggie Reilly
907 Girl Anouk
906 Russians Sting![]()
![]()
stemlijst genot
905 You Ten Sharp
904 Road Trippin' Red Hot Chili Peppers![]()
![]()
![]()
903 Where Is The Love The Black Eyed Peas
902 Fernando ABBA![]()
901 No More Tears Ozzy Osbourne
900 Use Somebody Kings of Leon
899 El Condor Pasa (If I Could) Simon & Garfunkel
898 Denis Blondie![]()
897 Man On The Moon R.E.M.
896 Stressed Out Twenty One Pilots
Teenkanker.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:59 schreef FlyingEagle het volgende:
Eigenlijk ook veel te vroeg overleden
wij zijn het altijd wel met elkaar eensquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
If I Could ken je vast wel.
Voor de rest ben ik het volledig met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |